Steam gaat politie helpen met werving

Peter Boerman Op 24 maart 2014
Gem. leestijd < 1 minuut 2888x gelezen
Deel dit artikel:
Steam gaat politie helpen met werving

De politie heeft Steam verkozen als strategisch creatief reclamebureau voor haar arbeidsmarktcommunicatie. Dat is de uitkomst van de Europese aanbesteding rondom de werving van nieuwe politiemedewerkers.

Steam gaat per direct aan de slag voor de politie; met circa 63.000 medewerkers de grootste werkgever van het land. Accent in de werving ligt steeds meer op het aantrekken van hoger opgeleiden, zoals financieel-economisch specialisten en   ict’ers. Daarnaast heeft de politie de ambitie meer vrijwilligers aan zich te binden.

Aanbesteding

Steam is gespecialiseerd in ex- en interne employer branding. Het Amsterdamse bureau werkt voor onder andere Defensie, ABN Amro, KPN, UMC Utrecht, Essent en het AMC in Amsterdam. Overige bureaus in de laatste fase van de politie-aanbesteding waren Maximum en Publicis Personeel.

Beeld via Flickr.com

Deel dit artikel:

Peter Boerman

Hoofdredacteurbij Werf&
Hij heeft eigenlijk nog nooit een vacature uitgezet. En meer sollicitatiegesprekken gevoerd als kandidaat dan als recruiter of werkgever. Toch schrijft Peter Boerman alweer een jaar of 10 over weinig anders dan over de wondere wereld van werving en selectie, in al zijn facetten.
Bekijk volledig profiel

Premium partners Bekijk alle partners