Laura van der Zee (Albert Heijn): ‘Veel meer verhaal eigen medewerkers vertellen’

Peter Boerman Op 25 juni 2016
Gem. leestijd < 1 minuut 2723x gelezen
Deel dit artikel:
Laura van der Zee (Albert Heijn): ‘Veel meer verhaal eigen medewerkers vertellen’

‘Échte medewerkers, die échte verhalen vertellen, dat is uiteindelijk toch het meest geloofwaardig.’

Dat zei Laura van der Zee, consultant employer branding bij Ahold, tijdens Werf& Live, waar Albert Heijn een van de winnaars was van de eerste Werf& Awards uit de geschiedenis. Ze onderstreepte er ook het belang van een goede Candidate Experience. ‘De mensen die bij je komen werken moeten tevreden zijn. Zij zijn toch het visitekaartje van je bedrijf, zij kunnen het verhaal verder vertellen.’

Supertrots

Samen met René Herremans stond Van der Zee naar eigen zeggen ‘supertrots’ op het podium op een Award in ontvangst te nemen. Ze kregen de prijs voor werk.ah.nl, een recruitmentsite die volledig is afgestemd op de verschillende doelgroepen van Albert Heijn. ‘Met onze site kunnen we laten zien wie we zijn als werkgever. Door de site doelgroepgericht in te richten kunnen doelgroepen op een prettige manier in aanraking komen met wat Albert Heijn is.’

Lees de hele case van Albert Heijn:

Of bekijk nog meer foto’s en video’s van Werf& Live:

Deel dit artikel:

Peter Boerman

Hoofdredacteurbij Werf&
Hij heeft eigenlijk nog nooit een vacature uitgezet. En meer sollicitatiegesprekken gevoerd als kandidaat dan als recruiter of werkgever. Toch schrijft Peter Boerman alweer een jaar of 10 over weinig anders dan over de wondere wereld van werving en selectie, in al zijn facetten.
Bekijk volledig profiel

Premium partners Bekijk alle partners