Home Employer Branding Summit 2018: van medewerkers naar medemerkers

    Employer Branding Summit 2018: van medewerkers naar medemerkers

    78 keer
    0
    recruiters united
    08-11-2018 10:00 - 17:30 Philharmonie Categorie: Organisator: Redactie Type: Evenement

    Employer Branding Summit

    Op donderdag 8 november organiseert Recruiters United in de Philharmonie in Haarlem de tweede Employer Branding Summit. Het thema van deze dag is ‘Van medewerkers naar medemerkers’; hoe kun je als organisatie het verhaal van je medewerkers delen met de arbeidsmarktdoelgroep die je extern wilt bereiken?

    Binnen beginnen, is buiten winnen

    Het thema sluit naadloos aan op de woorden die de laatste keynotespreker Svante Randlert sprak tijdens de eerste editie van de Employer Branding Summit in 2017: “Om een aantrekkelijke werkgever te worden, zijn je werknemers je vertrekpunt”. Vanaf dat punt wordt dit jaar de draad opgepakt. Vakprofessionals binnen het recruitmentvak  kunnen zich de hele dag, tijdens plenaire sessies en breakoutsessies, laten onderdompelen en inspireren. Tussentijds is er volop ruimte om met vakcollega’s te netwerken.

    Internationale keynotesprekers

    3 internationale, toonaangevende keynotesprekers geven acte de présence. Zo trapt Heleen Mes, onder andere auteur van het boek ‘Employee Experience’ de dag af met een plenaire sessie: “Creëer de beste employee experience”. Dave Hazlehurst is onder andere partner bij Ph.Creative, een toonaangevend recruitmentmarketingbureau gevestigd in Liverpool, Londen en New York. Hij zoomt in op hoe we in deze digitale wereld de kunst behouden van het menselijk zijn. Richard Mosley, Global Vice President of Strategy bij Universum en auteur van 'Employer Brand' beantwoordt in de afsluitende sessie van dit event de vraag “Hoe creëer je een positieve merkervaring voor werknemers?”

    4 break-outsessies

    De plenaire sessies worden afgewisseld met 2 rondes met ieder 4 break-outsessies. Deelnemers hebben de keuze uit sessies van onder andere Bol.com, Boskalis, FrieslandCampina en KPN. De insteek is per break-outsessie verschillend, maar raakt altijd het dagthema “Van medewerkers naar medemerkers.”

    Aanmelden

    Deelname is gratis voor leden van Recruiters United. Voor niet-leden zijn de kosten 295 euro per persoon. Meer informatie en aanmelden kan via de website van Recruiters United.

    Kaart onbeschikbaar