RecruitNow – Big Event

Ontdek jouw kansen tijdens het Big Event op 8 november

De flexbranche is een wereld vol uitdagingen, maar ook vol kansen om succesvoller te worden dan ooit. Wat die kansen zijn, ontdek je op 8 november tijdens het Big Event. Topondernemers van Luba, WerkTalent, Randstad, Tempo Team en NoBrothers vertellen je hun geheimen voor succes. Toonaangevende jobboards als Jobrapido, Joblift en Monsterboard delen hun visie op jobadvertising. Alles wat jij wilt weten op één dag, in een unieke setting.

Ontmoet industry leaders en laat je inspireren op 8 november

Tijdens het Big Event geven industry leaders als Jobrapido, Joblift en Monsterboard en succesvolle flexbureaus als Luba, WerkTalent, NoBrothers, Randstad en Tempo Team hun visie op dé kansen binnen de uitzendbranche. Ontdek alles wat jij wilt weten voor een succesvolle toekomst en breid je netwerk uit. En dat allemaal op een unieke locatie: het Nationaal Militair Museum in Soest.

Ochtend: kansen in de uitzendbranche

Er is zoveel beweging en innovatie op het gebied van HR dat flexbedrijven duidelijke strategische keuzes moeten maken om ook in de toekomst succesvol te blijven. Welke strategische keuzes dat zijn, ontdek je tijdens het ochtendprogramma.

  • 10.00 uur | ontvangst met koffie
  • 10.30 uur | uitzendbranche anno 2023: dé kansen die je niet wilt missen
  • 11.30 uur | interactieve Q&A en demo Cockpit ATS
  • 12.15 uur | lunch

Middag: jobadvertising

De krapte op de arbeidsmarkt zet uitzendbureaus onder druk. Het geheim om toch succesvol te zijn én hoe je jouw instroom effectief vergroot, ontdek je tijdens het middagprogramma. Laat je inspireren door onze partners en ontmoet ze tijdens de netwerklunch en -borrel.

  • 12.00 uur | ontvangst en netwerklunch
  • 13.00 uur | opening door dagvoorzitter Wim Davidse
  • 13.30 uur | Sjuk Akkerman (sectoreconoom ING): de grootste uitdagingen en kansen voor de flexbranche in cijfers
  • 13.30 uur | Interview Sjuk Akkerman en Wim Davidse
  • 13.45 uur | jobboards aan het woord: keynotes en rondetafeldiscussie met o.a. Rob Brouwer (CEO Jobrapido), Lukas Erlebach (Founder Joblift) en Martijn Tomassen (Director Europe, Monsterboard), Bram van de Bunt (Owner Werkzoeken.nl, ICTerGezocht.nl, en Technicus.nl) en Ayver Severien (Senior Sales Director Benelux, Talent.com)
  • 14.45 uur | korte pauze
  • 15.15 uur | flexbureaus aan het woord: rondetafelgesprek over de geheimen voor succes met Johan Doornenbal (CEO Luba Group), Marjolein van de Veerdonk (Algemeen Directeur WerkTalent), Aron Rikels (Randstad en Tempo Team) en Melisa Bel (Directeur Marketing & IT, NoBrothers Personeelsdiensten).
  • 15.45 uur |  wrap-up met Wim Davidse: bevindingen, leerpunten, eerstvolgende stap(pen) en Q&A
  • 16.00 uur | netwerkborrel en mogelijkheid tot bezoek van het Nationaal Militair Museum

Momenteel is het BIG EVENT vol en kun je alleen nog op een reservelijst geplaatst worden.

DIGI DOMSTAD | Recruitment Marketing

Talent vinden was nog nooit zo’n uitdaging. Toch is een record aantal mensen van baan gewisseld in het eerste halfjaar van 2022. Dus hoe trek je dan wél talent aan? Leer van onze Grandmasters en duik in de wereld van Recruitment Marketing en Employer branding tijdens DIGI DOMSTAD #2. Voor dit GRATIS event zijn er limited seats, wacht dus niet te lang met inschrijven.

Arjan Vissers
Het is inmiddels 2022. Er zijn precies NUL werknemers te vinden, het nieuwe abnormaal. De krapte op de arbeidsmarkt is nog nooit zo groot geweest, maar geeft dat enkel problemen? Of geeft het juist mogelijkheden. Onze Grandmaster Arjan Vissers is Senior Talent Strategy Advisor Benelux bij Indeed en ondersteund in deze functie werkgevers met het optimaliseren van hun recruitmentproces door inzichten te bieden in online jobsearch en de recruitmentmarkt.

In zijn talk bij de tweede editie van DIGI DOMSTAD zal Arjan ingaan op de laatste vacature trends, en geeft ons een inkijkje in de laatste data en ontwikkelingen uit de arbeidsmarkt. Daarnaast neemt hij ons mee in hoe je optimaal performance marketing kan toepassen op een zoekmachine. Hoe switch je je mindset van HR naar Marketing? SEO ipv SEA? Hoe kan je je campagnes binnen Indeed optimaliseren? Na de talk van Arjan zal jij op al deze vragen een praktisch antwoord hebben, waarmee je gelijk aan de slag kan.

Als Talent Strategy Advisor Benelux ondersteunt Arjan werkgevers met het optimaliseren van hun recruitmentproces door inzichten te bieden in online jobsearch en de recruitmentmarkt. Arjan werkt al ruim 6 jaar bij Indeed. In zijn vorige rol was hij verantwoordelijk voor de strategie en executie van Indeed in de Benelux waar Indeed is uitgegroeid tot #1 vacatature website in zowel Nederland als België.

Arjan Spies
Als je je productie process zou inrichten als je recruitment process, hoe zou je product er dan uitkomen en hoe blij zou de klant zijn?

Stel je zou morgen weten waar de ontkoppeling plaats vind met je kandidaat en je hiring manager, wat kun je dan doen om dat te verbeteren met behulp van technology? Dit alles gaat Arjan Spies jullie vertellen tijdens zijn talk.

Arjan is Head of Talent Acquisition Development & Employer Branding bij VidaXL en is dé expert op het gebied van hoe je mensen aan je kan binden, als je ze eenmaal binnen hebt getrokken ;).

Verwacht dit en méér bij DIGI DOMSTAD:
· Leer van onze experts uit verschillende online business hoeken.
· Verbreed je netwerk met vakidioten als ons.
· Een inspirerende locatie met nog bijzonder slimme sprekers leuke GRANDMASTERS
· Je eerste drankje is op onze kosten (!) en inschrijven is 100% gratis.

DIGI DOMSTAD is het nieuwe evenement over alles rondom de online wereld, gericht op marketing- en techspecialisten, in Utrecht! DIGI DOMSTAD staat voor jouw skills ontwikkelen, door het geven van interessante talks en door het connecten met andere vakidioten.

See you op 19 oktober!

Werf& | ToTalent Bureaudirectie diner 2022

Op woensdag 14 december wordt het jaar ‘afgesloten’ met een informeel diner en een borrel voor directie en management van bureaus in Nederland. Het is het afronden van het oude jaar en vooruitkijken naar het nieuwe jaar met verschillende lezingen van mensen met een prikkelende visie op de ontwikkelingen in de internationale bureauwereld.

  • Alle sprekers zijn gevraagd en betalen niet voor hun lezing
  • Hele mooie locatie met een prachtig diner, centraal in Nederland
  • Aanwezigheid: op uitnodiging of door de aanschaf van een kaart € 1.295,- per stuk
  • Maximaal 10 kaarten voor leveranciers/investeerders/anders € 1.975,- per stuk
  • Maximaal 125 deelnemers, waarvan maximaal 2 personen per organisatie

Doelgroep: bureaus (uitzend, detachering, W&S, RPO, MSP), minimaal 10 miljoen euro omzet of FD Gazelle geweest sinds 2019 / directie, C-level, management, eigenaar, investeerder

Timetohire Padel Event 2022

Op donderdag 22 september organiseert Timetohire het Padel Event 2022. Een bijzondere kans om elkaar te leren kennen en te netwerken op een unieke manier. Eerst lekker sporten en dan genieten van een hapje en een drankje.

Of je nou een padelveteraan of een beginner bent maakt niet uit. Via een clinic leren onze twee padelinstructeurs Bob en Alexander je alles wat je nodig hebt om te schitteren op de baan.

Vol = vol dus meld je snel aan! We hebben ruimte voor 40 recruiters, schrijf je snel in via de inschrijfknop op LinkedIn. Tot dan!

Programma

  • 17:00 – 17:30 aanvang, uitleg en verdelen clinic
  • 17:30 – 18:00 korte clinic
  • 18:00 – 20:00 toernooi
  • 20:00 start BBQ / Borrel
  • 20:30 Prijsuitreiking

Recruiters Connected: Kennis- en netwerkevent

Op dit kennis- en netwerkevent komen 4 experts spreken over recruitmentmarketing,- data, – software en meer!

Programma
Het event is van 16:00 tot 19:00 uur.

De sprekers:
Brainsfirst – over brain based assessment games
EN HR Solutions – over RPO, slimme recruitmentoplossingen en employer branding
Brockmeyer – over programmatic recruitment
Maud Kuipers – over strategic recruitment (meest invloedrijke recruiter 2020)

Locatie
Het event vindt plaats in Van der Valk Hotel te Eindhoven.

Werf& Live – 16 mei 2023

“Your employer brand is your identity and your key to success. At Werf& Live, discover how to become what you believe through the power of employer branding.”

Werf& Seminar Generatie Z aan zet

Over het verschil dat Generatie Z voor jouw organisatie kan maken, geven drie experts op 28 juni een seminar. Daarin leggen ze je uit wat Gen Z’ers aan jouw team toevoegen en hoe je ze het beste op je werkvloer integreert. Ook niet onbelangrijk: je leert hoe jij de generatie het makkelijkste werft én hoe je ze behoudt.

Undutchables HR Event: Creating Passionate Professionals

Undutchables invites you and your colleagues to join us at our annual HR event on Thursday the 16th of June. After 2 years we are back with the latest edition of our annual HR Event. This time the theme is passion. How can you create passionate professionals in your organisation? An afternoon filled with interesting speakers who are passionate about their work. Come and join us. We look forward to meet you all again in person.

Our keynote speakers:

We are proud to announce our keynote speakers: Arno Folkerts and Paul Smit, who will open and close this event. With their interactive and humorous presentations about human behavior and the brain, they will walk us through the neuroscience of how our brain works and how we can use that to find our passion. How can you create passionate professionals and bind them to your organisation in times of a scarce candidate market? With a lot of humor and concrete examples, they give answers to these questions.

Our workshops:

After the keynote presentation 3 workshops will be provided to give you even more in-depth information on this interesting subject.

  1. From Passion to ‘GRIT’ – Gyuri Vergouw – Writer & management consultant
  2. A crash course in employer branding – Ernst Schipper – Owner Dandelion Strategy
  3. Generations@work – Kim Jansen owner & trainer @ The Young Workforce

 

Program:

13.30 – 14.00 Entrance

14.00 – 14.05 Introduction by Undutchables

14.05 – 14.35 Keynote speaker – Arno Folkerts

14.35 – 14.45 Short break with drinks and snacks

14.45 – 15.45 Workshops

16.00 – 16.30 Keynote speaker – Paul Smit

16.30 – 17.00 Closing & networking drinks

The Reset

GITP bestaat dit jaar 75 jaar en dat vieren we graag samen met jou tijdens een exclusief live evenement. Daar waar de ontwikkeling van talent centraal staat, op de KNVB Campus in Zeist, organiseren we op dinsdag 7 juni 2022 van 14.30 – 18.30 uur een gratis evenement voor HR professionals met als thema: ‘The Reset’.

Kijk hier voor meer informatie.

The NL highly skilled migrant Event 2023

The knowledge migrant is on the rise in the Netherlands. More and more often, these knowledge workers are employed to fill vacancies. But what do these specialists recruited from abroad think about working here? Is this person happy? What are important contributors to highly skilled migrant’s wellbeing? How can we increase cultural inteliigence in the workplace?

We are looking forward to meeting highly skilled migrants, HR, Recruiters, Managers, expat partners, decision makers, politicians, journalists and more at the NL highly skilled migrant Event 2023.

Program:

17.00 hrs – Registration & walk in
17.30 hrs – How to survive as an Expat in NL by Boom Chicago
18.00 hrs – Keynote Impact Cultural Intelligence by Ariane Hoekstra (MSc), University Lecturer in Business Management Studies at Amsterdam University of Applied Sciences,
18.30 hrs – Q&A Panel
19.00 hrs – Network

Info & tickets please contact  Delijah Waccary

 

 

Recruitment Tech Demo_Day België

De derde editie van Demo_Day België vindt plaats op donderdag 2 juni 2022 in Mechelen. Tijdens dit event ontdek je vanuit Van der Valk Mechelen technologie om jouw rekrutering van talent te versterken. Meld je nu gratis aan.

Waaruit bestaat Demo_Day

Van 10.30 uur tot 16.00 uur laat jij je tijdens dit fysieke event inspireren door de laatste trends op het gebied van rekrutering en tech. Aan de hand van Demo_Pitches kunnen recruiters zich oriënteren op tooling voor rekrutering, employee engagement en employer branding. Twaalf verschillende leveranciers uit binnen- en buitenland tonen hun oplossing. Bovendien geven de leveranciers op de beursvloer een inkijkje in hun rekruteringskeuken. Let op: daar het event offline plaats zal vinden, komt er geen Replay beschikbaar. Daarentegen wordt er wel een heerlijke lunch voor de bezoekers geregeld.

Gratis toegang doelgroep

De eerste doelgroep van dit event is werkzaam bij werkgevers of intermediairs (w&s/uzb/deta). Werk je bij een werkgever of een bureau, dan heb je de keuze uit 2 verschillende tickets: gratis of betaald. Met het gratis ticket ga je ermee akkoord om jouw naam en adresgegevens te delen met partners. Als je deze informatie liever niet deelt, kies je voor het betaalde ticket. Dat ticket is alleen beschikbaar voor professionals die werken bij werkgevers (corporates) of bureaus (uitzend/w&s/deta). Meld je nu gratis aan