Recruitment, Marketing & Automation Trends - 4 juli

WOULD YOU RATHER BE HUNTED OR SEDUCED?

Recruitment is geen jacht, het is verleidingskracht

2024 is het jaar van de doorbraak van Recruitment Marketing Automation

RMA TRENDS is hét event voor HR-professionals, recruitment experts en arbeidsmarkt specialisten die zich willen verdiepen in de wereld van RMA (Recruitment Marketing Automation).

RMA is het geautomatiseerd vinden, volgen en verleiden van (latent zoekende) kandidaten om je optimale talentpool op te bouwen, te beheren en te activeren. Met RMA komen strategie, employer branding, talent pooling, arbeidsmarktcommunicatie en slimme recruitmenttech en -tools bij elkaar. Alles staat of valt met ‘de kracht van verleiding’ in deze huidige arbeidsmarkt.

Dagvoorzitter Richard Kemper, bekend als de helft van het cabaretduo Veldhuis & Kemper, vertelt ons wat de kracht is van verleiding en hoe zijn marketingachtergrond hem dagelijks inspireert bij het maken van creatieve en ondernemerskeuzes. Hij begeleidt ons in hoe je de kracht van verleiding inzet voor jouw werkgeversmerk. En hoe je dit werkgeversmerk gericht naar het juiste talent brengt, waarbij data en AI je ondersteunt.

Vanzelfsprekend staan we ook stil bij wat de kracht van verleiding is voor generatie Z. De komende jaren zal dit de grootste groep werkenden in Nederland worden.

Aan de hand van concrete casussen van NS, VolkerWessels en Kenter, gaan we in op mooie praktijkvoorbeelden van hoe je een werkgeversmerk laadt met het oog op verleiding.