Inzendingen Werf& Awards 2016

Home Inzendingen Werf& Awards 2016
Ingezonden cases voor de Werf& Awards 2016 die op donderdag 16 juni 2016 worden uitgereikt tijdens Werf& Live in Amersfoort.

Een inhousedag met grote impact op imago en werving (Rijksoverheid)

Met een concept voor een grote rijksbrede inhousedag is het Rijk erin geslaagd om in korte tijd in beeld te komen bij ICT-studenten en...

Welkom heten nieuwe Obvion collega’s bij Roda JC (Obvion NV)

Nieuwe medewerkers van Obvion krijgen een warm welkom waaronder een uitnodiging voor een wedstrijd van Roda JC met een speciaal welkom op het scorebord. Lees...

Succesvolle werving op de competenties van de IT’er van de toekomst...

Werven vanuit een andere invalshoek: op de “persoonlijke match” van een kandidaat met de landingsplek binnen IT in een vacante rol, het werkt! Lees de...

Cubiks en Recrout slaan handen ineen voor recruitment innovatie. (Recrout)

Cubiks en Recrout bevestigen met samenwerking dat data gedreven recruitment niet langer een buzzword is. Lees de hele case van Recrout die is ingezonden in...

Werk.ah.nl, recruitmentwebsite geredeneerd vanuit wensen van doelgroep (Albert Heijn / Endouble)

De nieuwe recruitmentwebsite van Albert Heijn levert een positieve bijdrage aan het werkgeversmerk, bezoekersaantallen en (de kwaliteit van) sollicitaties. Lees de hele case van Albert...

Challenger Trial (Voiceworks)

Voiceworks vult succesvol vacature in door video, speeddates en competitie zo te combineren dat zowel kandidaten als managers het zeker weten. Het matcht! Lees de...

Recruitment website met als positionering “de vrolijke vakspecialist” (Decom Technology People)

Een onderscheidende website in een traditionele markt met een frisse en innovatieve uitstraling en unieke tone-of-voice. Lees de hele case van Decom Technology People die...

Data and candidate driven recruitment door Humares (Humares)

Met behulp van actuele candidate data de harten van de doelgroep en de organisatie winnen om zo meer wervingssucces te halen Lees de hele case...

Geïntegreerde Employer Branding Campagne (Allen & Overy)

Alles wat onze medewerkers bijzonder maakt en inspireert zit vervat in de zin 'Embrace the Unexpected'. Een zeer wervende én zelf-selecterende amc campagne Lees de...

Medewerkers als belangrijkste kapitaal van YoungCapital (YoungCapital)

Wat ons doel was? Dat het oorspronkelijke StudentenWerk-DNA behouden zou blijven en dat onze medewerkers echte ambassadeurs worden van YoungCapital. Lees de hele case van...

Een geïntegreerde themacampagne die intern en extern met elkaar verbindt (PROOF)

Met de prikkelende vraag ‘Maar wat kan jij?’ daagt Dura Vermeer starters en professionals uit na te denken over wat zij voor Dura Vermeer...

Total Resource Centre: het organiseren van arbeid (Tata Steel)

Het Resource Centre biedt maximale kruisbestuiving tussen alle resource disciplines en creëert hiermee meer toegevoegde waarde voor de business. Lees de hele case van Tata...
1,846FansLike
71VolgersVolg
4,544VolgersVolg
90AbonneesAbonneer
- advertentie -

Kennisdocs (whitepapers)

Baanwisselaars

Privacy verklaring

Werf-en.nl gaat zorgvuldig om met uw privacy om op deze website. Lees meer hierover in onze privacy verklaring. Klik op 'privacy instellingen' om uw toestemmingen voor verwerking van uw informatie aan te passen.

Privacy verklaring | Verberg deze balk
Privacy instellingen