Creative Branding Agency Mosquito sluit zich aan bij the HERD

Creative Branding Agency Mosquito heeft zich als vierde bureau aangesloten bij the HERD, een collectief van digitale en creatieve agencies. Met de toevoeging heeft het collectief nu een volledig spectrum aan digital, video, marketing en branding-specialiteiten.

Peter Boerman Op 05 april 2024
Gem. leestijd 2 min 84x gelezen
Deel dit artikel:
Creative Branding Agency Mosquito sluit zich aan bij the HERD

Op de avond van 4 april vierde Mosquito samen met illusionist Steven Kazan het begin van het achtste jaar van het bureau met een themafeest genaamd “Magic 8”. Het evenement was niet alleen een verjaardag voor Mosquito, maar ook de opening van hun nieuwe kantoor in Breda en de start van een collectief nieuw hoofdstuk samen met the HERD.

Samen met illusionist Steven Kazan vierde Mosquito donderdag een themafeest genaamd “Magic 8”.

Met klanten als Princess Traveller, Duo Penotti, Spotta en Inventum onder hun riem, is Mosquito al een serieuze speler in het veld van creatieve branding. De ambitie is om nog verder te groeien in vooral kwaliteit voor zowel klanten als medewerkers. ‘We hebben mooie en leerzame jaren achter de rug waarin we van marketingbureau naar branding agency zijn getransformeerd’, reflecteerde oprichter Koen Joosen tijdens het feest. ‘Nu zijn we klaar voor de volgende stap.’

‘DNA waar we blij van worden’

Met de aansluiting bij the HERD en de verhuizing van Etten-Leur naar Breda, krijgt Mosquito volgens hem meer ruimte ‘om onze eigen expertise verder uit te diepen, nog meer te prikkelen, maar kunnen we ook op breder niveau onze klanten ondersteunen.’ Ook Fabian de Jong, een van de oprichters van The HERD is blij met de recente toevoeging. ‘Mosquito bevat echt het culturele DNA waar we blij van worden bij the HERD. Ze vullen ons dienstenpakket perfect aan, want branding is onmisbaar voor onze collectieve groei en dat ontbrak duidelijk nog. Bijkomend voordeel is dat we naast Dordrecht en Rotterdam nu ook in Breda actief zijn.’

‘Wij zien onszelf als de samenwerkende delicatessenwinkels, niet de supermarkt.’

Met meer dan 45 getalenteerde experts binnen het collectief zet the HERD zich in om zijn voetafdruk in de branche verder uit te breiden. Door als collectief van boutique agencies hoge kwaliteit te bieden. ‘Wij zien onszelf als de samenwerkende delicatessenwinkels, niet de supermarkt’, vertelt mede-oprichter Alen Sirovica. ‘Zo krijg je de persoonlijke en passievolle samenwerking die je alleen ziet bij kleine bureaus, maar bieden we ook een breed scala aan expertises. De kracht van de kudde.’

Foto: team Mosquito.

Lees ook

Tags:
Deel dit artikel:

Peter Boerman

Hoofdredacteurbij Werf&
Hij heeft eigenlijk nog nooit een vacature uitgezet. En meer sollicitatiegesprekken gevoerd als kandidaat dan als recruiter of werkgever. Toch schrijft Peter Boerman alweer een jaar of 10 over weinig anders dan over de wondere wereld van werving en selectie, in al zijn facetten.
Bekijk volledig profiel

Premium partners Bekijk alle partners