PlaytoWork neemt Bijbanaan over; Veerle Martens wordt CMO

PlayToWork, platform voor banen voor mbo’ers, gaat verder samen met Bijbanaan. Veerle Martens, directeur-eigenaar en oprichter van dit platform, is Chief Marketing Officer geworden in de directie van PlaytoWork.

Redactie Op 03 maart 2022
Gem. leestijd 2 min 920x gelezen
Deel dit artikel:
PlaytoWork neemt Bijbanaan over; Veerle Martens wordt CMO

veerle martens bijbanaan‘Wij volgen Bijbanaan al een tijdje. We zijn onder de indruk van het talent om jongeren aan te spreken. Ik ben heel blij dat Veerle nu met ons in deze kansrijke tijd ons merk verder gaat uitbouwen’, aldus Max Boodie, oprichter van PlaytoWork over het recente samengaan. Bijbanaan-oprichter Veerle Martens reageert al net zo enthousiast: ‘De gamification waarmee PlaytoWork mbo’ers helpt hun kracht te vinden spreekt mij enorm aan. Ik verheug mij erop om met mijn ervaring en als CMO dit mooie bedrijf naar verdere groei te helpen.’

‘Jongeren komen nog maar net kijken en hebben geen idee wat ze precies willen.’

PlaytoWork is in 2016 opgericht om mbo’ers spelenderwijs naar en in werk te begeleiden. Bijbanaan is een recruitmentplatform dat zich volledig richt op Gen-Z. ‘Jongeren komen nog maar net kijken en hebben geen idee wat ze precies willen. Wij helpen ze een baan vinden die bij hen past, daarnaast helpen we ze bij hun studiekeuze’, zei Martens daarover recent tegen het AD.

Twee bedrijven, een gedachte

Twee bedrijven, een gedachte, zo vat Boodie het samen. ‘De kracht van zowel PlaytoWork als Bijbanaan is het koppelen van jongeren aan banen vanuit hun skills en ambities. In de filosofie van beide ondernemingen bieden talenten en dromen, nog meer dan diploma’s, de sleutel naar het vinden van een passende baan.’

‘In de filosofie van beide ondernemingen bieden talenten en dromen de sleutel naar een passende baan.’

Om elkaars krachten te versterken is Veerle Martens vanaf 1 maart 2022 actief als Chief Marketing Officer van PlaytoWork. Ook zal ze deel uitmaken van de directie van PlaytoWork, dat als talent acquisition-platform inmiddels meer dan 62.000 gemotiveerde mbo’ers helpt in hun zoektocht naar een baan, en aan de andere kant recruiters en werkgevers helpt met het zoeken, vinden en skill based kwalificeren van mbo-sollicitanten.

Lees ook

Deel dit artikel:

Premium partners Bekijk alle partners