René van der Kroon

FunctieStrategy & Creative Directo BedrijfRadancy Bekijk profiel op LinkedIn

René van der Kroon koos na zijn studies Bedrijfskunde en Media & Journalistiek niet voor het corporate jasje-dasje pad, maar voor een baan als copywriter bij Maximum (inmiddels Radancy). Om vervolgens jarenlang bij corporate en overheidsorganisaties de deur plat te lopen. Inmiddels is hij Creatief Directeur van Radancy Nederland en verantwoordelijk geweest voor campagnes van onder meer Defensie, De Nederlandsche Bank, Dura Vermeer en gemeente Amsterdam. René heeft meer dan 17 jaar ervaring in arbeidsmarkt-communicatie en een scherp oog voor strategie, creativiteit en executie.

Premium partners

123film
8vance
Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie
Adver-Online Group
Apply
Bluewave
BRANDMANNEN
Bullhorn
Carerix
Compagnon
Cooble
Digitaal bureau Elephant
Employer Brand Builders
EN HR solutions
Freshheads
Guruz
iD Employer Marketing & Media
Indeed
Intelligence Group
Jobdigger
LEF Media
Monsterboard
Mysolution
Pro Contact
RAAS
Radancy
RAFT
RecruitAgent.ai
Recruitercode
Recruitment Marketeers
Recruitment Tech
Recruitment Valley
SendtoDeliver
Staff Capital
SteamTalmark
Textkernel
Textmetrics - Smart AI writing software voor  tekstoptimalisatie
the HERD
Tigris
Timetohire
ToTalent.eu
Undutchables Recruitment Agency
UP in Business
WBNRS