René van der Kroon

FunctieStrategy & Creative Directo BedrijfRadancy Bekijk profiel op LinkedIn

René van der Kroon koos na zijn studies Bedrijfskunde en Media & Journalistiek niet voor het corporate jasje-dasje pad, maar voor een baan als copywriter bij Maximum (inmiddels Radancy). Om vervolgens jarenlang bij corporate en overheidsorganisaties de deur plat te lopen. Inmiddels is hij Creatief Directeur van Radancy Nederland en verantwoordelijk geweest voor campagnes van onder meer Defensie, De Nederlandsche Bank, Dura Vermeer en gemeente Amsterdam. René heeft meer dan 17 jaar ervaring in arbeidsmarkt-communicatie en een scherp oog voor strategie, creativiteit en executie.

Premium partners

123film
Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie
Adver-Online Group
Apply
BRANDMANNEN
Bullhorn
Carerix
Compagnon
Cooble
Digitaal bureau Elephant
Employer Brand Builders
Freshheads
Guruz
iD Employer Marketing & Media
Indeed
Intelligence Group
JEX
Jobdigger
LEF Media
Monsterboard
Pro Contact
Radancy
RAFT
Recruitercode
Recruitment Accelerator
Recruitment Marketeers
Recruitment Tech
Recruitment Valley
RecruitNow
SendtoDeliver
Staff Capital
SteamTalmark
Textmetrics - Smart AI writing software voor  tekstoptimalisatie
the HERD
Tigris
Timetohire
ToTalent.eu
Undutchables Recruitment Agency
WBNRS
Wees Vaardig