Voorselectie Werf& Awards 2016

Home Voorselectie Werf& Awards 2016
De 16 voorgeselecteerde cases voor de Werf& Awards 2016 uitgekozen door de hoofdjury. De publieksjury kiest uiteindelijk 10 cases die aan de vakjury mogen presenteren. Op donderdag 16 juni 2016 worden de Werf& Awards 2016 uitgereikt tijdens Werf& Live in Amersfoort.

Werk.ah.nl, recruitmentwebsite geredeneerd vanuit wensen van doelgroep (Albert Heijn / Endouble)

De nieuwe recruitmentwebsite van Albert Heijn levert een positieve bijdrage aan het werkgeversmerk, bezoekersaantallen en (de kwaliteit van) sollicitaties. Lees de hele case van Albert...

Total Resource Centre: het organiseren van arbeid (Tata Steel)

Het Resource Centre biedt maximale kruisbestuiving tussen alle resource disciplines en creëert hiermee meer toegevoegde waarde voor de business. Lees de hele case van Tata...

Het Hunkemöller wervingsproces als verlengstuk van het werkgeversmerk (Hunkemöller)

Met HROffice en Cammio is Hunkemöller erin geslaagd om een efficiënt en effectief proces te creëren dat zorgt voor een 'on brand' interview ervaring. Lees...

Een zachte landing voor alle AON medewerkers wereldwijd (AON)

Een zachte landing voor 5.000 nieuwe AON medewerkers per jaar. Lees de hele case van AON die is ingezonden in de categorie Recruitment voor de...

WatNouWajong (WerkenFM)

Hoe moet men de Wajongpopulatie naar werk begeleiden in een digitale arbeidsmarkt en hoe kun je bijdragen aan de beeldvorming bij werkgevers. Lees de hele...

Leerlingenwerving: een strategie van slim vissen én de vijver vergroten (Tata...

Door een strategische aanpak en continue verbetering werft Tata Steel reeds jarenlang succesvol schaarse technische profielen voor de bedrijfsschool. Lees de hele case van Tata...

Wervingsteksten met een Rotterdams accent. (RET)

Wervingsteksten die de sollicitanten het verhaal laten beleven rondom het openbaarvervoersbedrijf van Rotterdam, dé RET. Lees de hele case van RET die is ingezonden in...

Geïntegreerd online assessment (CAK)

We hebben een online assessment tool zo geïntegreerd dat het sollicitatieproces voor de kandidaat, recruiter en hiring manager makkelijker en prettiger is. Lees de hele...

Achmea #Trendwords Challenge (Steam)

Hoe maak je duidelijk dat Achmea een warm bad biedt voor online marketeers? D.m.v. de Achmea Trendwords Challenge die aangejaagd wordt op marketing blogs. Lees...

Steeds meer werving op eigen kracht door verhalen en social media...

Met inmiddels meer dan 300 verhalen op de site en 100.000 volgers op onze social media kanalen, kunnen we steeds meer AMC-bereik realiseren op...

“you will never get a second chance to make a first...

Door het vernieuwde onboardingprogramma ontstaat vanaf de eerste werkdag het trotse gevoel om lid te zijn van de Baker Tilly Berk tribe! Lees de hele...

Global digital employer brand campaign Philips (Philips)

Lees hier de hele case over hoe Philips internationaal talent werft en de effectiviteit van haar wervingsactiviteiten meetbaar maakt. Lees de hele case van Philips...
1,836FansLike
71VolgersVolg
4,544VolgersVolg
89AbonneesAbonneer
- advertentie -

Kennisdocs (whitepapers)

Baanwisselaars

Privacy verklaring

Werf-en.nl gaat zorgvuldig om met uw privacy om op deze website. Lees meer hierover in onze privacy verklaring. Klik op 'privacy instellingen' om uw toestemmingen voor verwerking van uw informatie aan te passen.

Privacy verklaring | Verberg deze balk
Privacy instellingen