Werf& 11 in het teken van employer branding

Redactie Op 04 oktober 2010
Gem. leestijd < 1 minuut 1832x gelezen
Deel dit artikel:

Werf& 11 in het teken van employer brandingDeze week verschijnt alweer de elfde editie van het vakmagazine over arbeidsmarktcommunicatie: Werf&. In dit nummer staat employer branding centraal. Zo lees je onder meer hoe je het employer brand meester wordt en hoe vier werkgevers van uiteenlopend formaat toch allemaal een sterk werkgeversmerk zijn.

Van theorie tot onderzoek
In Werf& 11 wordt stilgestaan bij hoe je als werkgever het beste employer branding kunt inzetten voor jouw organisatie. In een interview vertelt Andy Mosmans van ARA dat er volgens hem nog steeds te weinig wordt gedaan aan branding. Zowel voor organisaties en producten als door werkgevers op de arbeidsmarkt. Verder komt Werf& met opvallende resultaten uit een eigen onderzoek naar het gebruik van de werkgeverslijstjes door werkzoekenden.

Praktijkcases
In een vierluik vertellen vier werkgevers van uiteenlopende grootte hoe zij omgaan met hun eigen sterke merk. Van Bakker Hartog die werft in de winkel tot en met de oranje accountants van Jan. Van de kleurrijkheid van KPMG tot de 4 r’en van het hr-beleid van Albert Heijn. Verder lees je van drie ervaringsdeskundigen wat belangrijk is bij het opzetten van een branchecampagne. Lees wat er nog meer in Werf& 11 staat.

Werf& ontvangen? Word abonnee!
Wil je de nieuwe Werf& over employer branding ook ontvangen? Neem dan nu een jaarabonnement. Je ontvangt dan ook het gratis woordenboek Wervingswoorden en je krijgt € 100,00 korting op het vakevent De Wereld Werft Door op 9 december a.s. Neem nu een abonnement.

Deel dit artikel:

Onze partners Bekijk alle partners