Programma
De inloop is vanaf 13:15 uur. We starten om 13:30 uur. De training wordt om 17:00 uur afgerond.
Kennismaking en welkom
Inleiding TikTok
Wat biedt TikTok als platform, haar groeiende populariteit en de specifieke rol die het kan spelen in het wervingsproces? Belangrijke statistieken en trends worden besproken om jou een goed begrip te geven van waarom TikTok relevant is voor je wervingsstrategieën.
Succesverhalen
Er zijn veel organisaties die TikTok effectief gebruiken voor werving. We staan stil bij de voorbeelden van organisaties die TikTok op een creatieve en succesvolle manier hebben ingezet voor werving.
Hoe werkt TikTok?
Hoe werkt TikTok? Wat zijn de functies, algoritmen en trends waar je als professional op kan inspelen?
Het creëren van boeiende content
Hoe creeër je boeiende content voor TikTok? Je ontvangt tips, tricks en handvatten die jou hierbij kunnen helpen. Je gaat zelf aan de slag met het bedenken van boeiende content voor jouw organisatie.
TikTok Analytics:
Meten = weten. We benadrukken het belang van het meten van de prestaties van TikTok content. Hoe kunnen de beschikbare analytics-tools worden gebruikt om succes te meten en strategieën te optimaliseren? Wat is het verschil tussen paid en owned media en wat zijn de voor- en nadelen van deze mogelijkheden?
Integratie van TikTok in je bestaande wervingsstrategie
Leer hoe je TikTok kunt integreren in je bestaande wervingsstrategie en hoe je het platform kunt combineren met andere social media kanalen. We staan tevens stil bij een aantal andere social media kanalen die je kunt inzetten, zoals Snapchat en Twitch.
Vragen en afronding
Klik hier voor meer informatie over de Masterlcass Werven met TikTok