Werken bij Werf&

Wie zijn wij?

Werf& wil recruiters informeren en inspireren, onder meer met verhalen op de website, maar ook met evenementen. In januari 2008 is ons verhaal begonnen, met de allereerste printeditie en sinds 2015 hebben wij ons ontwikkeld tot hét online platform over werving en selectie in Nederland.

Bij Werf& zorgen we er voor dat iedereen die verantwoordelijk is voor het werven en behouden van medewerkers up-to-date blijft middels online content, webinars, inspiratiesessies, nieuwsbrieven en geweldige events. Dit doen wij inmiddels al meer dan 15 jaar en daardoor is onze community volwassen, groot en ijzersterk.

Ons team bestaat uit 2 marketeers, een grafische vormgever, een content creator, een eindredacteur, een eventmanager en een managing director. Bekijk de onderstaande video’s om een beter beeld te krijgen bij onze organisatie. In deze video’s vertelt ons team je meer over de bedrijfscultuur, de doorgroeimogelijkheden en onze werkwijze.

Onze missie

Wij willen ervoor zorgen dat iedereen die verantwoordelijk is voor het werven en behouden van medewerkers up-to-date blijft middels online content, webinars, inspiratiesessies, nieuwsbrieven en geweldige events. Ons team heeft de taak om de markt te blijven inspireren, innoveren en informeren op niveau.

Vacatures

 

https://www.werf-en.nl/vacature-marketing-content-manager/

Impressie van onze events

Bekijk de onderstaande video’s om een impressie te krijgen van de events die wij organiseren.