Seminar GenZpiratie

21% korting tot en met 5 december 2025
Generatie Z vraagt om een nieuwe aanpak in arbeidsmarktcommunicatie en werving. In GenZpiratie brengen we experts, de nieuwste data-inzichten, en praktijk casussen samen in één praktische bootcamp-dag. Van experts Laura Bas, dataspecialist Sabine Veldkamp en een nog ‘geheime’ werkgever die uitblinkt in young professionals, leer je hoe je Gen Z bereikt via authentieke verhalen en short video’s. Een must voor wie toekomstgericht wil werken aan employer branding, werving van jong talent en zijn campusstrategie.


Werf succesvol jong talent







De manier waarop jonge doelgroepen zich oriënteren, leren en communiceren verandert razendsnel. Generatie Z – geboren tussen grofweg 1995 en 2010 – is digitaal opgegroeid, waarde gedreven en kritisch op alles wat niet authentiek voelt. Ze scrollen in seconden langs een overvloed aan content en prikken moeiteloos door gladde campagnes heen. Wie Gen Z wil bereiken, moet hun taal spreken: kort, visueel en oprecht. 

Maar hoe doe je dat in de praktijk? Hoe zorg je dat jouw arbeidsmarktcommunicatie of campusstrategie écht aansluit bij wat hen beweegt? En hoe vertaal je data en inzichten over gedrag naar concrete video’s die wél blijven hangen? 

Tijdens GenZspiratie krijg je antwoord op al deze vragen. We combineren onderzoeksdata, praktijkvoorbeelden en contentcreatie in één inspirerende middag. Met bijdragen van experts uit het veld leer je hoe je Gen Z te bereiken, boeien en activeren. 

Of je nu werkt aan employer branding, campusrecruitment of social content: deze training helpt je om jouw strategie te vernieuwen met échte impact. 

Lees meer of schrijf je direct in via deze link. 

 


Meer informatie