6 Magneten uitgereikt, Steam neemt er 4 mee naar huis

Peter Boerman Op 26 november 2015
Gem. leestijd < 1 minuut 1212x gelezen
Deel dit artikel:
6 Magneten uitgereikt, Steam neemt er 4 mee naar huis

Bureau Steam is de grote winnaar geworden van de donderdag 26 november uitgereikte Magneten, de jaarprijzen voor arbeidsmarktcommunicatie. Van de 6 uitgereikte hoofdprijzen, nam het bureau er 4 mee naar huis

Tijdens een bijeenkomst in het Krant Café van hoofdsponsor TMG, waar zo’n 140 genodigden aanwezig waren, werden eerst de 11 nominaties bekend gemaakt. Vervolgens werden er 6 Magneten uitgereikt aan de, volgens de verschillende jury’s, beste arbeidsmarktcampagnes van 2014/2015.

De winnaars op een rij:

Categorie              Campagne/Actiesites
Titel                         HBO-V in de ouderenzorg – Daar zit meer achter
Opdrachtgever    ActiZ & Verpleegkundigen en Verzorgenden Nederland
Bureau                   MADE BY JACK

Categorie               Online campagnes
Titel                         Air Controller (blinded wingsuit man)
Opdrachtgever     Ministerie van Defensie
Bureau                    Steam / Maximum

Categorie               Online campagnes
Titel                         Marine versus
Opdrachtgever    Ministerie van Defensie
Bureau                    Steam

Categorie               Overige online en interactieve media
Titel                         #crimediggers
Opdrachtgever     Steam
Bureau                    Politie

Categorie               Mobiel
Titel                         Grip op Ebola
Opdrachtgever     Rijksoverheid – Expertisecentrum Org. & Personeel
Bureau                    Kaliber

Categorie               Geïntegreerd
Titel                         #crimediggers
Opdrachtgever    Steam
Bureau                   Politie

Verder genomineerd

Verder genomineerd waren nog twee campagnes van Defensie, nog een geïntegreerde campagne van HBO-V in de ouderenzorg, en een campagne van KPN (zoekt monteurs voor de problemen van de toekomst) en de selfiebox van TNT.

Academie Talent

Ook dit jaar was er een competitie op scholen uitgeschreven onder de noemer Academie Talent. De opdracht dit jaar was een campagne te ontwikkelen voor het Ronald McDonald Huis Sophia Rotterdam. Uit de inzendingen kwam het team Betke Winters en Bo Kleuskens van Fontys Hogeschool Communicatie Creatief als winnaar uit de bus: zij wonnen de Academie Magneet.

 

Deel dit artikel:

Peter Boerman

Hoofdredacteurbij Werf&
Hij heeft eigenlijk nog nooit een vacature uitgezet. En meer sollicitatiegesprekken gevoerd als kandidaat dan als recruiter of werkgever. Toch schrijft Peter Boerman alweer een jaar of 10 over weinig anders dan over de wondere wereld van werving en selectie, in al zijn facetten.
Bekijk volledig profiel

Premium partners Bekijk alle partners