Hoe je leert om recruitment strategisch aan te pakken [adv.]

Met ad hoc achter vacatures aanrennen red je het niet meer als recruiter. Maar wat moet je dan wel doen? Bij de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie leer je hoe je recruitment strategisch kunt aanpakken.

Redactie Op 26 september 2019
Gem. leestijd < 1 minuut 472x gelezen
Deel dit artikel:
Hoe je leert om recruitment strategisch aan te pakken [adv.]

Zo zegt Bryan Peereboom (Talent Acquisition Manager bij Wortell), die de Leergang Strategisch Recruitment heeft gevolgd, dat recruitment strategisch gezien zeker onder de aandacht moet komen bij directie. Dit creëert namelijk een sense of urgency bij de organisatie. Zelf heeft hij naar aanleiding van de training zijn recruitmentplan voor de komende jaren meteen aangepast en aan de directie doorgegeven. Zo heeft hij meer budget gekregen om de stappen te maken die hij wil maken.

Ook Patrice Boonstoppel (Teamlead bij Compagnon) wilde graag een volwaardige gesprekspartner voor de directie worden. Bij de Leergang leerde ze om vanaf een afstand pragmatisch naar de recruitmentvraag te kijken, die te clusteren en daar een strategisch vraagstuk van te maken, vertelt ze in onderstaande video.

Wil jij ook weten hoe je recruitment strategisch kunt aanpakken?

Schrijf je dan in voor de Leergang Srategisch Recruitment. In deze opleiding voor ervaren recruiters word je verder opgeleid als vakvolwassen recruiter waardoor je een sterke gesprekspartner wordt voor management, de ontwikkelingen van recruitment kent en het vak beheerst. Hier kun je meer informatie vinden.

 

Deel dit artikel:

Premium partners Bekijk alle partners