Gem. leestijd < 1 minuut  774x gelezen

Bizar: dame in een badkuip zoekt ervaren baliemedewerker…

Bizar: dame in een badkuip zoekt ervaren baliemedewerker…

Wat zou een baliemedewerker te maken hebben met een blonde dame in een badkuip?

En wij maar schrijven over het belang van employer branding. Dat je arbeidsmarktcommunicatie moet uitstralen wie je werkelijk bent en moet passen bij je merk en je identiteit. En dat je vacatureteksten vooral ook niet te vol moet stoppen met alleen maar eisen. Kom je op internet toch doodleuk nog steeds voorbeelden als bovenstaande tegen…

Functie-eisen

Maar liefst 10 functie-eisen stelt Sanecive uit Nederweert aan zijn nieuwe baliemedewerker, ‘de expert en vraagbaak op het gebied van sanitair en verwarming’. En zou deze visual anno 2016 nog echt de manier zijn om medewerkers met ruime technische ervaring aan te spreken en te overtuigen om bij jou te solliciteren…?

Hoofdredacteurbij Werf&

Peter Boerman

Hij heeft eigenlijk nog nooit een vacature uitgezet. En meer sollicitatiegesprekken gevoerd als kandidaat dan als recruiter of werkgever. Toch schrijft Peter Boerman alweer een jaar of 10 over weinig anders dan over de wondere wereld van werving en selectie, in al zijn facetten.
  • Leave behind a comment

Onze partners Bekijk alle partners