Advertorial Bootcamp Arbeidsmarktcommunicatie

Ben jij verantwoordelijk voor arbeidsmarktcommunicatie in jouw organisatie? Herken je de uitdaging om het gewenste talent aan te trekken en je strategie optimaal af te stemmen op de organisatiedoelen? Ontdek hoe jij met een frisse blik naar je arbeidsmarktcommunicatie kunt kijken tijdens de Bootcamp Arbeidsmarktcommunicatie op 1 en 2 februari 2024. Samen met vakexperts Marion de Vries en Melle Tuik werk je 2 dagen intensief aan je eigen arbeidsmarktcommunicatie. Ga naar huis met concrete aandachtspunten om direct het verschil te maken.
Vito Beekhuizen Op 03 januari 2024
Gem. leestijd 2 min 470x gelezen
Deel dit artikel:
Advertorial Bootcamp Arbeidsmarktcommunicatie

Hoe maak je de connectie met het gewenste talent? Hoe zorg je voor een optimale aansluiting van arbeidsmarktcommunicatie, recruitment en HRM op de organisatiestrategie? Hoe kun je van binnenuit werken aan een sterk werkgeversmerk?

Als je verantwoordelijk bent voor arbeidsmarktcommunicatie binnen je organisatie, herken je dit vast wel. Hoe fijn is het dan als je met een frisse blik naar je huidige strategie en aanpak kan kijken?

 

Samen met vakexperts aan de slag

Ga samen met vakexperts Marion de Vries en Melle Tuik aan de slag tijdens de Bootcamp Arbeidsmarktcommunicatie op 1 en 2 februari 2024. In twee dagen til jij je arbeidsmarktcommunicatie naar een hoger plan. Jouw kennis wordt geüpdatet en je gaat direct aan de slag voor jouw eigen organisatie. Je gaat naar huis met:

  • Concrete aandachtspunten voor jouw werving en vacatureteksten
  • Checklist hoe je jouw recruitmentsite kunt optimaliseren
  • KPI’s waarmee je jouw arbeidsmarktcommunicatie meetbaar kunt maken
  • Aanzet voor jouw arbeidsmarktcommunicatiestrategie
  • Stappenplan voor jouw employer branding
Interessant, vertel mij meer!

Beoordeeld op Springest met een 8,6

Op de onafhankelijke vergelijkingssite Springest scoort de Bootcamp Arbeids­markt­communicatie een 8,6 gemiddeld, gebaseerd op 94 ervaringen.

“Compleet, professioneel, interactief en inspirerend trainingsprogramma waarin alle facetten van het AMC vak aan bod kwamen, middels zowel de theorie als praktijk. Fijn dat naast wat inhoudelijke kennis ook best practices werden gedeeld en we zelf met opdrachten aan de slag gingen. Er was voldoende ruimte voor het stellen van vragen en uitwisselen van ervaringen. De docenten gaven goede tips en tricks voor vraagstukken die de revue passeerden. ” – Mieke Jager

 

Op 1 en 2 februari organiseert de Academie voor Arbeids­markt­communicatie de 16e Bootcamp Arbeids­markt­communicatie

De Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie is veruit de grootste opleider in Nederland op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie, recruitment en mobiliteit. De trainingen van de Academie helpen professionals hun kennis te vergroten en deze direct toe te passen in hun dagelijkse praktijk. Gemiddeld worden de trainingen beoordeeld met een 8,2 volgens de onafhankelijke vergelijkingssite Springest.nl. De Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie is NRTO gecertificeerd en trotse partner van Werf&, Loopbaanpro en Totalent.eu.

Praktische informatie over de bootcamp

De investering voor deze bootcamp is € 1.999,00 bij één persoon en € 3.600,00 bij twee personen van dezelfde organisatie. Inclusief:

  • Landingspagina met alle materialen en deelnamecertificaat
  • Lunches/tussendoortjes/drankjes/diner
  • Overnachting (training vindt plaats op Weena 200, Rotterdam)
Meer informatie
Deel dit artikel:

Premium partners Bekijk alle partners