Campagne van de week: Hoe ISS focust op smiles, sparks en happiness

Het 120 jaar oude ISS is deze week met een nieuwe wervingscampagne naar buiten gekomen. Smiles, sparks en happiness, maar dan van hoge kwaliteit, staan daarin centraal. Hoe heeft dat verder vorm gekregen?

Peter Boerman Op 08 december 2021 Gem. leestijd 3 min517x gelezen
Deel dit artikel:
Campagne van de week: Hoe ISS focust op smiles, sparks en happiness

In zijn in totaal 120-jarige geschiedenis is ISS uitgegroeid van een klein beveiligingsbedrijf in Kopenhagen tot een van de grootste facilitaire dienstverleners ter wereld. Momenteel telt de organisatie zo’n 400.000 medewerkers in meer dan 30 landen. Maar er kunnen er nog meer bij, zo blijkt uit een wervingscampagne die deze week van start ging.

‘In de campagne staan mensen centraal die net dat beetje extra brengen op de werkvloer.’

Vooral facilitair managers en finance en HR-professionals zijn zeer gewild. Ook voor handy men, barista’s, schoonmaakmedewerkers, en koks is volop plek. En dan helemaal als ze in staat zijn ‘smiles’, ‘sparks’ en ‘happiness’ van hoge kwaliteit te leveren. ‘In de campagne staan mensen centraal die net dat beetje extra brengen op de werkvloer’, aldus Floor Reurslag, manager Talent Acquisition and Learning & Development bij ISS Nederland.

https://media-exp1.licdn.com/dms/image/C5622AQFDKyIpo46PcA/feedshare-shrink_800/0/1638802427617?e=1642032000&v=beta&t=KHUyVFFmgrSJiD7LT-ORvrGf44zHBHUJ-xJeascmK5c

Hoogste standaarden

ISS zoekt mensen die ‘werken volgens de hoogste standaarden, intelligente oplossingen bedenken en de verwachtingen van onze klanten telkens weer overtreffen’, vult Head of Marketing Marcel Kalmeijer aan. ‘Kortom, mensen die gaan voor de big smiles!‘ De nieuwe ISS-campagne past ook in de overkoepelende ‘People Make Places’-strategie van het bedrijf.

‘We zoeken mensen die gaan voor de big smiles.’

De campagne is ontwikkeld door het Eindhovense bureau Sterk Reclamebureau, dat eerder ook al employer branding-campagnes maakte voor bijvoorbeeld Heineken, Plus Supermarkten en het Catharina Ziekenhuis Eindhoven. De ISS-campagne wordt de komende periode gevoerd via LinkedIn, Google, Facebook en een aantal vaksites. En voor wie helemaal meer wil weten over de organisatie: er is momenteel ook nog een vacature voor een Event Recruiter beschikbaar…

Ook in ‘Campagne van de week’?

Wil je jouw wervingscampagne hier ook onder de aandacht brengen? Mail dan kort wat achtergronden, doelstellingen en beeldmateriaal. En wie weet vind je hier dan straks ook jouw inspanningen terug.

 

Deel dit artikel:
Peter Boerman

Peter Boerman

Hoofdredacteur bij Werf&
Hij heeft eigenlijk nog nooit een vacature uitgezet. En meer sollicitatiegesprekken gevoerd als kandidaat dan als recruiter of werkgever. Toch schrijft Peter Boerman alweer een jaar of 10 over weinig anders dan over de wondere wereld van werving en selectie, in al zijn facetten
Bekijk volledig profiel

Premium partners Bekijk alle partners

Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie
BRANDMANNEN           Recruitment Marketing
Bullhorn
Compagnon
DPG Recruitment
Floyd & Hamilton
Indeed
Intelligence Group
Mysolution
Otys Recruiting Technology
Pro Contact
Ravecruitment
Recruitment Accelerator
Recruitment Tech
ToTalent.eu
WBNRS