Hoe KwikFit talent aantrekt met de belofte ‘Elke dag een ander’

Jij. Op pole position‘, belooft KwikFit aan zijn sollicitanten. De nieuwe wervingscampagne van het autoservicebedrijf zelf is behoorlijk gedurfd, met bijvoorbeeld de belofte ‘Elke dag een ander’. Hoe heeft dat vorm gekregen?

Peter Boerman Op 26 januari 2022
Gem. leestijd 3 min 770x gelezen
Deel dit artikel:
Hoe KwikFit talent aantrekt met de belofte ‘Elke dag een ander’

Met meer dan 180 filialen en ruim 1.600 werknemers is KwikFit ongetwijfeld een van de bekendste autobedrijven van Nederland. Jaarlijks helpt het bedrijf ongeveer 1 miljoen zakelijke en particuliere klanten weer op weg, Maar ondanks die bekendheid is het bedrijf zelden preferred employer. ‘De garagebedrijven van de grote automerken liften mee op de uitstraling van het merk en genieten over het algemeen meer status dan een generalist als KwikFit’, aldus Alexander Nijeboer, algemeen directeur van marketingbedrijf Li Moon.

Tijd om daar wat aan te doen dus. Want KwikFit...

Dit artikel gratis lezen?

Dit artikel is alleen beschikbaar voor Werf& Pro leden.

Waarom een Werf& Pro account super handig is:

  • Je krijgt toegang tot exclusieve content.
  • De homepage wordt aan de hand van jouw voorkeuren weergegeven.
  • Je ontvangt 2 keer per week onze nieuwsbrief;
  • Je krijgt 10% korting op al onze events*
  • Je ontvangt speciale aanbiedingen van onze partners.
  • Je download gratis het Jaarboek 2022/2023

*Exclusief RLN events

Maak binnen 1 minuut een gratis Werf& Pro account.

Registreren Al een account? Log dan hier in

Deze site onthoudt via een cookie die geplaatst wordt bij inloggen dat gebruikers na 48 uur weer worden uitgelogd. Als je het ‘remember me‘ vinkje aanzet onthoudt de site het voor 14 dagen. Dit geldt niet als je hebt ingesteld in je browser dat wanneer je deze site sluit je  ook meteen je cookies wist.

Ook in ‘Campagne van de week’?

Wil je jouw wervingscampagne hier ook onder de aandacht brengen? Mail dan kort wat achtergronden, doelstellingen en beeldmateriaal. En wie weet vind je hier dan straks ook jouw inspanningen terug.

Deel dit artikel:

Peter Boerman

Hoofdredacteurbij Werf&
Hij heeft eigenlijk nog nooit een vacature uitgezet. En meer sollicitatiegesprekken gevoerd als kandidaat dan als recruiter of werkgever. Toch schrijft Peter Boerman alweer een jaar of 10 over weinig anders dan over de wondere wereld van werving en selectie, in al zijn facetten.
Bekijk volledig profiel

Premium partners Bekijk alle partners