De AMC Academie heeft nieuwe naam

Redactie Op 07 juli 2011
Gem. leestijd 2 min 2191x gelezen
Deel dit artikel:

De AMC Academie heeft nieuwe naamMet ingang van 6 juli 2011 heet de AMC Academie voortaan Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie. Sinds de oprichting in 2006 van het opleidingsinstituut op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie, werving en e-recruitment, hebben vele duizenden professionals met succes een training gevolgd.

Nieuwe naam

“De nieuwe naam is geen verrassende naam”, legt medeoprichter Geert-Jan Waasdorp uit. “De naam geeft immers perfect weer wie we zijn en wat we doen: de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie. Wij trainen professionals in het bereiken en bewegen van hun arbeidsmarktdoelgroepen. Dankzij een breed scala aan trainingen, leergangen en workshops bieden wij hen de mogelijkheid intensief in te gaan op alle ins & outs van het vakgebied, van strategische personeelsplanning tot het schrijven van succesvolle vacatureteksten, van referral recruitment en employer branding tot het selecteren van jong talent.”

De ‘a’ van ‘a-kwaliteit’

Logo Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie

Geert-Jan Waasdorp: “In het logo komt de ‘a-kwaliteit’ terug door letterlijk een ‘a-label’ op te nemen. Met onze nieuwe naam blijven we gaan voor kwaliteit, innovatie en bevlogenheid. Dit is te zien in ons najaarsprogramma waar nieuwe trainingen op het programma staan zoals een leergang jong talent, e-recruiter in een dag en Recruitment via Facebook.”

Nieuwe website

Ook de website van de Academie is vernieuwd en bereikbaar via de nieuwe domeinnaam: www.arbeidsmarktcommunicatie.eu. Deze site presenteert het nieuwe najaarsprogramma 2011 van de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie. Naast beproefde en succesvolle trainingen uit het voorjaarsprogramma start nu ook een gloednieuwe Leergang De wereld van jong talent, een workshop E-recruiter in een dag, een expertclass Recruitment via Facebook en een masterclass Positionering van het werkgeversmerk.

Deel dit artikel:

Premium partners Bekijk alle partners