De kunst van het werven door Jung von Matt

Peter Boerman Op 16 januari 2012 Gem. leestijd 1 min1981x gelezen
Deel dit artikel:
Een staaltje baanbrekende arbeidsmarktcommunicatie. Het Duitse awardwinnende bureau Jung von Matt heeft goed begrepen dat je moet werven op de plekken waar je doelgroep zich ophoudt. Toen zij nieuwe art directors zochten, gebruikten ze een veelgebruikte Lorem Ipsum tekstgenerator.

Verdien jij beter?

Als je de bodytekst uit de site lipsum.com kopieert en in je eigen site of tekst plakt, dan verschijnt  de tekst: “Do your layouts deserve better than Lorem Ipsum? Apply as an art director and team up with the best copywriters at Jung von Matt: www.jvm.com/jobs/lipsum.

Kan je je een betere uitnodiging bedenken als art director? Probeer het zelf op lipsum.com.

Deel dit artikel:
Peter Boerman

Peter Boerman

Hoofdredacteur bij Werf&
Hij heeft eigenlijk nog nooit een vacature uitgezet. En meer sollicitatiegesprekken gevoerd als kandidaat dan als recruiter of werkgever. Toch schrijft Peter Boerman alweer een jaar of 10 over weinig anders dan over de wondere wereld van werving en selectie, in al zijn facetten.
Bekijk volledig profiel

Premium partners Bekijk alle partners

123film
Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie
Apply
BRANDMANNEN
Bullhorn
Carerix
Compagnon
Cooble
Employer Brand Builders
Freshheads
Guruz
Indeed
Intelligence Group
JEX
Jobdigger
Monsterboard
Pro Contact
Radancy
Recruitercode
Recruitment Accelerator
Recruitment Marketeers
Recruitment Tech
Recruitment Valley
RecruitNow
SendtoDeliver
Staff Capital
SteamTalmark
Textmetrics - Smart AI writing software voor  tekstoptimalisatie
the HERD
Tigris
Timetohire
ToTalent.eu
Undutchables Recruitment Agency
WBNRS
Wees Vaardig
Your Talent Agency