De kunst van het werven door Jung von Matt

Peter Boerman Op 16 januari 2012
Gem. leestijd < 1 minuut 1994x gelezen
Deel dit artikel:
Een staaltje baanbrekende arbeidsmarktcommunicatie. Het Duitse awardwinnende bureau Jung von Matt heeft goed begrepen dat je moet werven op de plekken waar je doelgroep zich ophoudt. Toen zij nieuwe art directors zochten, gebruikten ze een veelgebruikte Lorem Ipsum tekstgenerator.

Verdien jij beter?

Als je de bodytekst uit de site lipsum.com kopieert en in je eigen site of tekst plakt, dan verschijnt  de tekst: “Do your layouts deserve better than Lorem Ipsum? Apply as an art director and team up with the best copywriters at Jung von Matt: www.jvm.com/jobs/lipsum.

Kan je je een betere uitnodiging bedenken als art director? Probeer het zelf op lipsum.com.

Deel dit artikel:

Peter Boerman

Hoofdredacteurbij Werf&
Hij heeft eigenlijk nog nooit een vacature uitgezet. En meer sollicitatiegesprekken gevoerd als kandidaat dan als recruiter of werkgever. Toch schrijft Peter Boerman alweer een jaar of 10 over weinig anders dan over de wondere wereld van werving en selectie, in al zijn facetten.
Bekijk volledig profiel

Onze partners Bekijk alle partners