Dilemma op dinsdag: 'Arbeidsmarktcommunicatie is alleen iets voor grote bedrijven'

Elke dinsdag plaatsen we tegenwoordig een dilemma over recruitment. Deze week: arbeidsmarktcommunicatie. Is dat alleen voor grote bedrijven weggelegd?

Redactie Op 17 december 2019 Gem. leestijd 3 min304x gelezen
Deel dit artikel:
Dilemma op dinsdag: 'Arbeidsmarktcommunicatie is alleen iets voor grote bedrijven'

Leuk, die focus op arbeidsmarktcommunicatie. Maar dat kost toch veel tijd en geld? Niet iedereen heeft daar toegang tot, dus dan zal het wel alleen interessant voor grote bedrijven zijn. Of is het ook zeker interessant voor kleinere bedrijven?

Arbeidsmarktcommunicatie is alleen iets voor grote bedrijven

Resultaten

We zijn benieuwd naar jouw mening. Kun je de focus op arbeidsmarktcommunicatie wel vergeten als je bij een klein(er) bedrijf werkt of is het voor iedereen weggelegd? Laat het weten in de reacties!

Meer weten?

Van 13 t/m 14 februari geeft de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie een bootcamp Arbeidsmarktcommunicatie, waarbij je je kennis kunt updaten en direct aan de slag kunt gaan voor jouw organisatie.

Deel dit artikel:

Premium partners Bekijk alle partners

123film
Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie
Apply
BRANDMANNEN
Bullhorn
Carerix
Compagnon
Cooble
Digitaal bureau Elephant
Employer Brand Builders
Freshheads
Guruz
Indeed
Intelligence Group
JEX
Jobdigger
Monsterboard
Pro Contact
Radancy
RAFT
Recruitercode
Recruitment Accelerator
Recruitment Marketeers
Recruitment Tech
Recruitment Valley
RecruitNow
SendtoDeliver
Staff Capital
SteamTalmark
Textmetrics - Smart AI writing software voor  tekstoptimalisatie
the HERD
Tigris
Timetohire
ToTalent.eu
Undutchables Recruitment Agency
WBNRS
Wees Vaardig
Your Talent Agency