Dilemma op dinsdag: ‘Arbeidsmarktcommunicatie is alleen iets voor grote bedrijven’

Elke dinsdag plaatsen we tegenwoordig een dilemma over recruitment. Deze week: arbeidsmarktcommunicatie. Is dat alleen voor grote bedrijven weggelegd?

Redactie Op 17 december 2019
Gem. leestijd < 1 minuut 316x gelezen
Deel dit artikel:
Dilemma op dinsdag: ‘Arbeidsmarktcommunicatie is alleen iets voor grote bedrijven’

Leuk, die focus op arbeidsmarktcommunicatie. Maar dat kost toch veel tijd en geld? Niet iedereen heeft daar toegang tot, dus dan zal het wel alleen interessant voor grote bedrijven zijn. Of is het ook zeker interessant voor kleinere bedrijven?

Arbeidsmarktcommunicatie is alleen iets voor grote bedrijven

Resultaten

We zijn benieuwd naar jouw mening. Kun je de focus op arbeidsmarktcommunicatie wel vergeten als je bij een klein(er) bedrijf werkt of is het voor iedereen weggelegd? Laat het weten in de reacties!

Meer weten?

Van 13 t/m 14 februari geeft de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie een bootcamp Arbeidsmarktcommunicatie, waarbij je je kennis kunt updaten en direct aan de slag kunt gaan voor jouw organisatie.

Deel dit artikel:

Premium partners Bekijk alle partners