Dilemma op dinsdag: 'Een lange termijn wervingsaanpak gaat boven korte termijn wervingssucces'

Elke dinsdag plaatsen we tegenwoordig een dilemma over recruitment. Deze week: is wervingsaanpak op de lange termijn beter dan wervingssucces op de korte termijn?

Laura Bosua Op 14 januari 2020 Gem. leestijd 3 min127x gelezen
Deel dit artikel:
Dilemma op dinsdag: 'Een lange termijn wervingsaanpak gaat boven korte termijn wervingssucces'

De balans tussen korte en termijn is altijd lastig en dat geldt ook op het gebied van recruitment. Want ga je voor de snelle successen op de korte termijn of voor de hogere opbrengst op de lange termijn? Of is er soms een combinatie mogelijk?

Een lange termijn wervingsaanpak gaat boven korte termijn wervingssucces

  • Oneens (13%, 3 stemmen)
  • Eens (88%, 21 stemmen)
24 stemmen

We zijn benieuwd naar jouw mening. Richt jij je op de wervingsaanpak op de lange termijn of leg je de focus op de korte termijn? En waarom? Laat het weten in de reacties!

Meer weten?

Vanaf 26 maart geeft de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie de Leergang Arbeidsmarktcommunicatie, waarin je alle facetten van het vak leert.

Deel dit artikel:
Laura Bosua

Laura Bosua

Redacteur bij Werf& Media

Premium partners Bekijk alle partners

Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie
BRANDMANNEN
Brockmeyer
Bullhorn
Carerix
Compagnon
Indeed
Intelligence Group
Jobrapido
Macknificent
Mysolution
Talmark

Lees elke dinsdag en donderdag de gratis Werf& Nieuwsbrief. Mis niets van wat gebeurt op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie en recruitment.

  • Ik kan me op ieder moment weer afmelden en mijn gegevens worden niet verstrekt aan derden.