Dilemma op dinsdag: 'Een lange termijn wervingsaanpak gaat boven korte termijn wervingssucces'

Elke dinsdag plaatsen we tegenwoordig een dilemma over recruitment. Deze week: is wervingsaanpak op de lange termijn beter dan wervingssucces op de korte termijn?

Redactie Op 14 januari 2020 Gem. leestijd 3 min301x gelezen
Deel dit artikel:
Dilemma op dinsdag: 'Een lange termijn wervingsaanpak gaat boven korte termijn wervingssucces'

De balans tussen korte en termijn is altijd lastig en dat geldt ook op het gebied van recruitment. Want ga je voor de snelle successen op de korte termijn of voor de hogere opbrengst op de lange termijn? Of is er soms een combinatie mogelijk?

Een lange termijn wervingsaanpak gaat boven korte termijn wervingssucces

  • Oneens (13%, 3 stemmen)
  • Eens (88%, 21 stemmen)
24 stemmen

We zijn benieuwd naar jouw mening. Richt jij je op de wervingsaanpak op de lange termijn of leg je de focus op de korte termijn? En waarom? Laat het weten in de reacties!

Meer weten?

Vanaf 26 maart geeft de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie de Leergang Arbeidsmarktcommunicatie, waarin je alle facetten van het vak leert.

Deel dit artikel:

Premium partners Bekijk alle partners

123film
Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie
Apply
BRANDMANNEN
Bullhorn
Carerix
Compagnon
Cooble
Employer Brand Builders
Freshheads
Guruz
Indeed
Intelligence Group
JEX
Jobdigger
Monsterboard
Pro Contact
Radancy
Recruitercode
Recruitment Accelerator
Recruitment Marketeers
Recruitment Tech
Recruitment Valley
RecruitNow
SendtoDeliver
Staff Capital
SteamTalmark
Textmetrics - Smart AI writing software voor  tekstoptimalisatie
Tigris
Timetohire
ToTalent.eu
Undutchables Recruitment Agency
WBNRS
Wees Vaardig
Your Talent Agency