Dilemma op dinsdag: ‘Een lange termijn wervingsaanpak gaat boven korte termijn wervingssucces’

Elke dinsdag plaatsen we tegenwoordig een dilemma over recruitment. Deze week: is wervingsaanpak op de lange termijn beter dan wervingssucces op de korte termijn?

Redactie Op 14 januari 2020
Gem. leestijd < 1 minuut 311x gelezen
Deel dit artikel:
Dilemma op dinsdag: ‘Een lange termijn wervingsaanpak gaat boven korte termijn wervingssucces’

De balans tussen korte en termijn is altijd lastig en dat geldt ook op het gebied van recruitment. Want ga je voor de snelle successen op de korte termijn of voor de hogere opbrengst op de lange termijn? Of is er soms een combinatie mogelijk?

Een lange termijn wervingsaanpak gaat boven korte termijn wervingssucces

  • Oneens (13%, 3 stemmen)
  • Eens (88%, 21 stemmen)
24 stemmen

We zijn benieuwd naar jouw mening. Richt jij je op de wervingsaanpak op de lange termijn of leg je de focus op de korte termijn? En waarom? Laat het weten in de reacties!

Meer weten?

Vanaf 26 maart geeft de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie de Leergang Arbeidsmarktcommunicatie, waarin je alle facetten van het vak leert.

Deel dit artikel:

Premium partners Bekijk alle partners