Dilemma op dinsdag: ‘Een wervingscampagne is de effectiefste manier om mijn organisatie op de kaart te zetten’

Elke dinsdag plaatsen we tegenwoordig een dilemma over recruitment. Deze week: wervingscampagnes. Zijn die het meest effectief als het gaat om het op de kaart zetten van je organisatie?

Redactie Op 24 december 2019
Gem. leestijd < 1 minuut 203x gelezen
Deel dit artikel:
Dilemma op dinsdag: ‘Een wervingscampagne is de effectiefste manier om mijn organisatie op de kaart te zetten’

Je ziet ze steeds meer: wervingscampagnes. Het is slechts een van de vele manieren om je organisatie zichtbaar te maken, maar is het ook de meest effectieve? Of kun je je aandacht beter ergens anders op richten?

Een wervingscampagne is de effectiefste manier om mijn organisatie op de kaart te zetten

Resultaten

We zijn benieuwd naar jouw mening. Zijn wervingscampagnes het meest effectief als het gaat om het op de kaarten zetten van je organisatie? Of kun je je focus beter ergens anders op leggen? Laat het weten in de reacties!

Meer weten?

Van vanaf 16 maart 2020 geeft de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie de Leergang Recruitment, waarin je alles leert om kandidaten te vinden en in beweging te brengen uitgaande van je eigen recruitmentkracht. 

Deel dit artikel:

Premium partners Bekijk alle partners