Dilemma op dinsdag: ‘Investeren in arbeidsmarktcommunicatie is zonde van het geld’

Elke dinsdag plaatsen we tegenwoordig een dilemma over recruitment. Deze week: arbeidsmarktcommunicatie. Is dat iets waar recruiters zich op moeten richten of juist niet?

Redactie Op 10 december 2019
Gem. leestijd < 1 minuut 362x gelezen
Deel dit artikel:
Dilemma op dinsdag: ‘Investeren in arbeidsmarktcommunicatie is zonde van het geld’

Je focussen op arbeidsmarktcommunicatie kost veel tijd en inzet. Bovendien is het iets wat je inzet voor de langere termijn, waardoor je een lange adem moet hebben. Hoe houd je dan het uiteindelijke resultaat inzichtelijk? En en betekent dit dat arbeidsmarktcommunicatie eigenlijk zonde van je tijd is en je je beter op andere dingen kunt focussen? Of vind jij het juist wel van belang?

Investeren in arbeidsmarktcommunicatie is zonde van het geld

Resultaten

We zijn benieuwd naar jouw mening. Kunnen we arbeidsmarktcommunicatie de deur uit doen of is het juist een essentieel onderdeel van het vak van een recruiter? Laat het weten in de reacties!

Meer weten?

Van 13 t/m 14 februari geeft de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie een bootcamp Arbeidsmarktcommunicatie, waarbij je je kennis kunt updaten en direct aan de slag kunt gaan voor jouw organisatie.

Deel dit artikel:

Premium partners Bekijk alle partners