Dilemma op dinsdag: ‘Recruiters moeten meer te werk gaan als marketeers’

Elke dinsdag plaatsen we tegenwoordig een dilemma over recruitment. Deze week: marketing. Is dat iets waar recruiters zich meer op moeten focussen?

Redactie Op 03 december 2019
Gem. leestijd < 1 minuut 632x gelezen
Deel dit artikel:
Dilemma op dinsdag: ‘Recruiters moeten meer te werk gaan als marketeers’

Recruitment is een vak dat zich bezig houdt met verschillende gebieden: employer branding, arbeidscommunicatie en sourcing. Marketing komt bij al deze elementen naar voren. Betekent dit dan ook recruiters meer als marketeers te werk moeten gaan, of is dat een verkeerde opvatting?

Recruiters moeten meer als marketeers te werk gaan

Resultaten

We zijn benieuwd naar jouw mening. Zouden recruiters zich meer richting marketing moeten bewegen of is het juist belangrijk dat ze zich focussen op hun eigen vak? En waarom? Laat het weten in de reacties!

Meer weten?

Op 12 december geeft de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie een masterclass Recruitment Marketing, waarin er aandacht wordt geschonken aan onder andere experience, social en doelgroep data-analyse.

Deel dit artikel:

Premium partners Bekijk alle partners