Ernst & Young kiest voor de PersoneelZaak

Redactie Op 01 oktober 2012
Gem. leestijd < 1 minuut 1821x gelezen
Deel dit artikel:
Ernst & Young kiest voor de PersoneelZaak

Ernst & Young heeft gekozen voor samenwerking met de PersoneelZaak voor communicatie op het gebied van recruitment en employer branding.

Nieuwe positionering

Er wordt gewerkt aan een nieuwe positionering en een nieuwe communicatiestrategie. Vooruitlopend daarop is nu een campagne gemaakt voor de EY Xperience, de business course van Ernst & Young.

Met de Ey Xperience is de stoere keuze gemaakt dit jaar niet naar een buitenlandse toplocatie te gaan, maar gewoon in Nederland te blijven. Studenten kunnen zo echt de sfeer te proeven van de verschillende organisaties voor zij een keuze maken uit een van de Big4. Want hoe proef je nou de sfeer van EY het best? Met een cocktail in je hand in een hippe bar in SoHo, NoHo of LoHo in New York? Of gewoon bij EY in Nederland?

Tweede campagne die we hebben gemaakt is voor het Tax Talent Program. Dit is een programma voor laatstejaars Tax-studenten. Een aantal van hen kan bij EY een programma volgen van zes topsessies op hun vakgebied.

Beide campagnes zijn vanaf deze week te zien online, op de universiteiten en in print

 

Deel dit artikel:

Onze partners Bekijk alle partners