Masterclass Neuromarketing in de candidate journey

Wist je dat een simpele toevoeging in een vacaturetekst 62% meer sollicitanten oplevert? Dat je het bezoekersgedrag op jouw werkenbij-site kan sturen? En dat je zelfs ghosting door kandidaten kan voorkomen? Door op jouw content inzichten vanuit de neuropsychologie toe te passen, neemt jouw resultaat toe.

Boek een reusachtig resultaat met kleine wijzigingen

Nicol Tadema deelt diverse beïnvloedingstechnieken de je direct de volgende (werk)dag in de praktijk kan toepassen. Dit zijn technieken die aansluiten bij 7 fases in de candidate journey: van het trekken van de aandacht tot het aanzetten tot actie.

De beïnvloedingstechnieken zijn gericht op het onbewuste brein. Want… in een wereld die in een duizelingwekkend tempo verandert, blijft er 1 ding vrijwel hetzelfde. Dat is de manier waarop mensen keuzes en beslissingen nemen. Die keuzes en beslissingen worden in 98% van de gevallen gemaakt op de automatische piloot, instinct en op het gevoel. En ja, dit gebeurt ook als talent kiest om te reageren op jouw vacature én niet op de vacature van een concurrent. Ook bij het activeren van een job alert, een reply op een InMail of een like op een socialmediapost speelt het onbewuste brein een hoofdrol.

Ontdek hoe de kracht van invloed werkt én met welke kleine wijzigingen jij een reusachtig resultaat kan boeken.

Wist je dat… ‘sociale invloed’ een plek scoort in de top 3 van meest gewilde vaardigheden van werkgevers? Sociale invloed is de vaardigheid om anderen effectief te beïnvloeden, te motiveren en te inspireren. Bron: Future of Jobs Rapport 2025, World Economic Forum.

Lees meer, download de factsheet of schrijf direct in >>

Masterclass Employer branding

Neem een voorsprong met een sterk werkgeversmerk. Om nieuw talent binnen te halen én om te verbinden met jouw huidig talent. Ontdek in 1 dag alle ins & outs over employer branding. Van ontwikkelen tot uitbouwen.

Duurzame voorsprong creëren op de arbeidsmarkt?

In de krapper wordende arbeidsmarkt maakt een sterk werkgeversmerk het verschil. Maar hoe bouw je anno 2025 succesvol aan jouw employer brand? Hoe kom je tot een authentieke en onderscheidende werkgeverspositionering? En hoe zorg je ervoor dat jouw hele organisatie het werkgeversmerk leeft? In deze masterclass neemt Marcel van der Quast jou mee in de wereld van employer branding. Aan de hand van de theorie van Het Nieuwe Employer Brand, praktijkvoorbeelden van grote en kleine organisaties en kleine opdrachten leer je niet alleen alles over employer branding, maar ga je er ook actief mee aan de slag.

Je leert het belang van authenticiteit door van binnenuit jouw werkgeversmerk te versterken.  Met concrete ken- en stuurgetallen kun je hiermee onderbouwd aan de slag. Ook ontdek je hoe je tot een onderscheidende werkgeverspositionering komt. Afsluitend krijg je aan de hand van een uitvoerig stappenplan met vele praktijkvoorbeelden handvatten om zelf aan de slag te gaan met employer branding.

Lees meer, download de factsheet of schrijf direct in >>