Google Analytics voor Recruitment

Leer tijdens deze workshop je arbeidsmarktcommunicatie inspanningen goed meetbaar te maken en je echte inzichten te halen uit pakketten als Google Analytics.

Meten en optimaliseren van de candidate experience met Google Analytics

De innovatieve ontwikkelingen binnen arbeidsmarktcommunicatie en -recruitment maken het mogelijk om steeds directer en persoonlijker met doelgroepen en potentiƫle kandidaten te communiceren. Maar vaak loop je tegen heel veel vragen aan zoals:

  • Hoe meet je of al je arbeidsmarktcommunicatie inspanningen effect hebben?
  • Hoe haal je de meeste waarde uit pakketten als Google Analytics?
  • Hoe stuur je online marketing bureaus aan op resultaat?
  • Welke KPI en metrics gebruik je in weke fase van de candidate journey?
  • Wat is de belangrijkste data waar je naar moet kijken? En met welke frequentie?
  • Hoe zet je inzichten om in acties om je media inzet en werving site beter te laten renderen?

Dit zijn slechts een paar van de vragen die worden beantwoord in deze praktische workshop. Jeffrey Hamelink is een echte vakidioot en zijn kracht zit in het feit dat hij de materie van analyse en optimalisatie zo begrijpelijk uitlegt dat je er gelijk mee aan de slag wilt en kunt gaan.

 

Lees meer en/of dowload de factsheet op de website van de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie.

Lees elke dinsdag en donderdag de gratis Werf& Nieuwsbrief. Mis niets van wat gebeurt op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie en recruitment.

  • Ik kan me op ieder moment weer afmelden en mijn gegevens worden niet verstrekt aan derden.