Gaan voor Superbaan: Creative Excellence Award

Peter Boerman Op 17 september 2012
Gem. leestijd < 1 minuut 1546x gelezen
Deel dit artikel:
Gaan voor Superbaan: Creative Excellence Award

Een Amerikaanse huldiging voor een Nederlandse arbeidsmarktcommunicatie campagne. Bij de internationale Creative Excellence Awards (CEA) 2012 is de campagne ‘Gaan voor die Superbaan’ die TMP&CO voor VTL ontwikkelde beloond met de derde prijs in de categorie ‘Best Multimedia Campaign’ .

 

Online TV-programma

De campagne ‘Gaan voor die Superbaan’  is ontwikkeld om 4e jaars vmbo-leerlingen enthousiast te maken voor het beroep van vrachtautochauffeur. Opdrachtgever is VTL, het instituut voor opleiding en ontwikkeling van en voor de sector Transport & Logistiek. TMP&CO ontwikkelde voor deze doelgroep het online TV- programma ‘Gaan voor die Superbaan’. In de televisieserie gaan drie jonge chauffeurs in vijf moeilijke opdrachten met elkaar de ‘battle’ aan om de beste chauffeur te worden. Het programma werd uitgezonden via een eigen actiewebsite en social media platformen, zoals YouTube en Facebook.

Ook kijkers konden superbaan winnen

Kijkers konden zelf ook een Superbaan winnen door te stemmen op de winnaar.

 

Hollywood

De Creative Excellence Awards (CEA) zijn awards voor arbeidsmarktcommunicatie die jaarlijks worden uitgereikt in Hollywood, USA. De CEA awards zijn vergelijkbaar met de Nederlandse Magneetuitreiking van de Stichting Jaarprijzen Personeelscommunicatie (SJP).

Deel dit artikel:

Peter Boerman

Hoofdredacteurbij Werf&
Hij heeft eigenlijk nog nooit een vacature uitgezet. En meer sollicitatiegesprekken gevoerd als kandidaat dan als recruiter of werkgever. Toch schrijft Peter Boerman alweer een jaar of 10 over weinig anders dan over de wondere wereld van werving en selectie, in al zijn facetten.
Bekijk volledig profiel

Premium partners Bekijk alle partners