Hoe Van Oord communiceert via een zandbak

Peter Boerman Op 12 juli 2014
Gem. leestijd < 1 minuut 1935x gelezen
Deel dit artikel:
Hoe Van Oord communiceert via een zandbak

Arbeidsmarktcommunicatie komt in allerlei gedaanten. Bij bagger- en bouwbedrijf Van Oord zelfs via de zandbak.

Het was een actie, bedacht door Steam, bureau voor arbeidsmarktcommunicatie. Op de Maritieme en Offshore Carrièrebeurs MOSE hadden ze een zandbak gebouwd waar bezoekers in zand een palmeiland konden nabouwen, zoals ook in Dubai gebeurt. Maar wel zo snel en secuur mogelijk. ‘Het was een echte eyecatcher op deze beurs die toch staat voor veel Nederlandse bedrijven met een internationale reputatie, bedrijven zoals van Oord, waar we trots op mogen zijn’, aldus Steam-directeur Hans Kroonen.

Check het filmpje

Verdere uitleg overbodig, check gewoon het leuke filmpje. Wat eens te meer aantoont dat arbeidsmarktcommunicatie werkt, als je maar dicht bij jezelf blijft.

De interactieve zandbak van Van Oord op de MARITIEME EN OFFSHORE CARRIÈREBEURS 2014 from Steam on Vimeo.

 

Deel dit artikel:

Peter Boerman

Hoofdredacteurbij Werf&
Hij heeft eigenlijk nog nooit een vacature uitgezet. En meer sollicitatiegesprekken gevoerd als kandidaat dan als recruiter of werkgever. Toch schrijft Peter Boerman alweer een jaar of 10 over weinig anders dan over de wondere wereld van werving en selectie, in al zijn facetten.
Bekijk volledig profiel

Premium partners Bekijk alle partners