Home Campagnes Menselijke benadering moet De Jong & Laan aan nieuwe accountants helpen

Menselijke benadering moet De Jong & Laan aan nieuwe accountants helpen

305 keer
0
jonathan jong en laan

Jonathan is van oorsprong marketeer. Nu is hij in de financiële dienstverlening terecht gekomen, en het gezicht geworden van een nieuwe campagne van De Jong & Laan.

Met de vandaag gelanceerde employer branding-campagne wil de accountantsorganisatie zichzelf nadrukkelijk als aantrekkelijk werkgever profileren. De campagne heeft als doel om studenten, young professionals en professionals in de accountancy te wijzen op het mensgerichte karakter van het bedrijf. Centrale boodschap: of je nu accountant, fiscalist of personeelsadviseur bent, bij De Jong & Laan ben je in de eerste plaats jezelf.

de jong laan abriEigen medewerkers

Vandaar dat ook in de campagne één mens centraal staat. En dat is niet toevallig steeds een eigen medewerker, aldus algemeen directeur Johan Evers. “Eigen medewerkers spelen de hoofdrol in onze campagne. Gewoon, door te zijn wie ze zijn. We laten zien dat we oog hebben voor de mens achter de collega en dat wij persoonlijke kwaliteiten minstens zo belangrijk vinden als vakinhoudelijke competenties.”

Menselijk is aantrekkelijk

Dat is heel wat, in een prestatiegerichte omgeving als de accountancy, zegt Evers. “In onze sector, waarin het dagelijks gaat over presteren, resultaten en groei, geven wij met onze menselijke benadering een aantrekkelijke boodschap af aan potentiële medewerkers. Karakter telt bij De Jong & Laan.”

Van abri’s tot online advertenties

Voor de campagne worden allerlei middelen en media ingezet. Medewerkers van De Jong & Laan zijn te zien op abri’s rondom de vestigingen, in online advertenties, op sociale media, in vakbladen en in persoonlijke videocommercials. Alle uitingen verwijzen naar de nieuwe werkenbij-site.

de jong en laan

Ambitie om te groeien

Met 700 medewerkers en 25 vestigingen is De Jong & Laan momenteel al het grootste zelfstandige accountantskantoor in het noorden, oosten en midden van Nederland. De ambitie is echter om nog groter te worden. Evers: “Wij verwachten dat onze campagne ertoe bijdraagt dat hoogopgeleide mensen in de financiële sector ons als werkgever gaan overwegen. Vakinhoudelijk werken we op hoog niveau voor mooie klanten. Daarin verschillen we niet van de andere grote spelers. Met onze cultuur maken wij echter wel degelijk het verschil.”

Lees ook:

Meer van zulke verhalen?

Lees twee keer per week de Nieuwsbrief van Werf&. Zo blijf je op de hoogte van alles wat er gebeurt op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie en recruitment! Doe het nu, het is gratis en het komt gewoon in je mailbox!

 

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here