Moederbedrijf Olympia komt met nieuwe naam én nieuw label

Dyo people solutions. Dat is de nieuwe naam van het moederbedrijf van onder meer Olympia, dat tegelijk officieel het label &iedereen lanceert, bedoeld voor het duurzaam begeleiden van mensen met een grote afstand tot de arbeidsmarkt naar werk.

Peter Boerman Op 20 maart 2024
Gem. leestijd < 1 minuut 43x gelezen
Deel dit artikel:
Moederbedrijf Olympia komt met nieuwe naam én nieuw label

De volledige potentie van werk benutten. Dit is de purpose van het moederbedrijf van Olympia, Ennea, VAPRO, &iedereen en STOC, dat vandaag haar nieuwe identiteit onthult, en daarvoor de naam dyo people solutions lanceert.

&iedereen draagt bij aan het bevorderen van gelijke arbeidsmarktkansen voor iedereen.

Samen met die nieuwe naam vindt ook de officiële lancering plaats van &iedereen, een label dat zich met een team van gecertificeerde PSO-adviseurs toelegt op het duurzaam begeleiden van mensen met een grote afstand tot de arbeidsmarkt naar werk. Onder leiding van directeur Cees Verkuyl draagt &iedereen bij aan het bevorderen van gelijke arbeidsmarktkansen voor iedereen.

Dyo betekent twee

De nieuwe naam van het moederbedrijf (voorheen: Arnold Participaties) betekent ‘twee’ in het Grieks, en weerspiegelt volgens het bedrijf ‘de twee unieke kenmerken van de dochters: ondernemerschap en impact.’ Dyo zegt te streven naar een samenleving waarin al het werk maatschappelijke impact heeft. ‘Wij zijn ervan overtuigd dat we dit bereiken als we werk inzetten als een middel om de maatschappelijke kernvraagstukken van nu en de toekomst aan te pakken’, aldus Dimitri Yocarini, CEO van zowel dyo people solutions als Olympia.


De groei van dyo people solutions omvat overigens ook de recente overname van VAPRO, opleider en detacheerder in de procesindustrie en STOC, het opleidingsinstituut voor zorg & welzijn. Deze dochters versterken de dyo-groep verder op het gebied van duurzaam opleiden en detachering.

Lees ook

Tags:
Deel dit artikel:

Peter Boerman

Hoofdredacteurbij Werf&
Hij heeft eigenlijk nog nooit een vacature uitgezet. En meer sollicitatiegesprekken gevoerd als kandidaat dan als recruiter of werkgever. Toch schrijft Peter Boerman alweer een jaar of 10 over weinig anders dan over de wondere wereld van werving en selectie, in al zijn facetten.
Bekijk volledig profiel

Premium partners Bekijk alle partners