Gem. leestijd 2 min  99233x gelezen

Nedap zoekt match op Lowlands

Tijdens Lowlands 2012 zoekt Nedap op unieke wijze een match met toekomstige young professionals. In een spectaculaire machine wordt gezocht naar de ‘match made in heaven’. Festivalbezoekers kunnen op allerlei manieren kijken wie het beste bij hen past, privé en als werkgever.

Marvelous Match Making Machine

Onlangs maakte Werf& al melding van de nieuwe samenwerking tussen de Nederlandsche Apparatenfabriek en Lowlands. Met de lancering van de Marvelous Match Making Machine krijgt de samenwerking vorm om tot de verbeelding te spreken van toekomstige young professionals.

Tijdens Lowlands 2012 introduceert Nedap een apparaat, dat verrassende matches maakt tussen mensen en haar toekomstige arbeidsmarktdoelgroepen. Het is een plek waar men mensen kan ontmoeten en kunnen genieten van alles waar ze niet op zitten te wachten. Tijdens het festival laat de fabrikant van intelligente technologische oplossingen zich van een andere kant zien  om ‘technology that matters’ tot de verbeelding te laten spreken. Door verschillende interactieve en bewegende elementen maakt de Machine onverwachte matches. Bezoekers van het festival kunnen aan verschillende Match Makings meedoen zoals Random Roulette, Duetting, After The Beep, Pick-up Generator and Call Me. De activatie van de de Machine op Lowlands wordt ondersteund door social media en doelgroep targeted marketing activiteiten. Via viral videos wordt men gevraagd om deel te nemen aan de experimenten van de Machine als zogenaamde proefpersonen en medeuitvinders.

Verrassende combi’s

Nedap koos bewust voor een samenwerking met Lowlands omdat de mensen die zij zoeken, voor nu en in de toekomst: jong, hoog opgeleid, eigenzinnig en creatief, ruim vertegenwoordigd zijn op Lowlands. Bij Nedap krijgen medewerkers de ruimte om te ondernemen in technologie die er toe doet. Eigen initiatief, doorzettingsvermogen en persoonlijk ondernemerschap zijn cruciale eigenschappen. Het matchen van verrassende combinaties is één van de peilers van het recruitment van Nedap. Door het samenbrengen van mensen met verschillende achtergronden en hen de vrijheid te geven hun ideeën mom te zetten in actie, ontstaan er continu verrassende combinaties van techniek, markt en design.

Voor het laatste nieuws wordt Facebook als communicatiemiddel ingezet.

 

Hoofdredacteurbij Werf&

Peter Boerman

Hij heeft eigenlijk nog nooit een vacature uitgezet. En meer sollicitatiegesprekken gevoerd als kandidaat dan als recruiter of werkgever. Toch schrijft Peter Boerman alweer een jaar of 10 over weinig anders dan over de wondere wereld van werving en selectie, in al zijn facetten.
  • Leave behind a comment

Onze partners Bekijk alle partners