Begin deze maand start Albert Heijn met een nieuwe campagne om supermarktmanagers te werven. Onder de titel ‘We hebben je altijd meer te bieden’ adverteren zij in verschillende media. Ook nodigen ze geïnteresseerden uit om naar de AH managersmeeting te komen die gepland staat voor 27 januari.
Nieuwe campagne
De supermarktketen liet een nieuwe campagne ontwikkelen voor het werven van hoger personeel. De eerste nieuwe uitingen zijn zeer binnenkort zichtbaar. De advertenties verschijnen onder andere in landelijke en regionale dagbladen, vakbladen en vacaturesites. Centraal in de campagne staat de impact die een medewerker van Ahold heeft op het alledaagse leven van de consument. Daarnaast laat de campagne zien dat er achter ogenschijnlijk eenvoudige alledaagse zaken een slimme organisatie schuilgaat.
Managersmeeting
Behalve de nieuwe campagne probeert Albert Heijn belangstellenden te trekken door op zes verschillende locaties in Nederland een AH managersmeeting te organiseren, waar belangstellenden voor de functie van supermarktmanager met de organisatie, de winkels en verschillende supermarktmanagers van Albert Heijn kennis kunnen maken.
Auteur: Mark Heeren