Nieuwe campagne Albert Heijn

Redactie Op 06 januari 2009 Gem. leestijd 1 min7922x gelezen
Deel dit artikel:

AHBegin deze maand start Albert Heijn met een nieuwe campagne om supermarktmanagers te werven. Onder de titel ‘We hebben je altijd meer te bieden’ adverteren zij in verschillende media. Ook nodigen ze geïnteresseerden uit om naar de AH managersmeeting te komen die gepland staat voor 27 januari.

Nieuwe campagne

De supermarktketen liet een nieuwe campagne ontwikkelen voor het werven van hoger personeel. De eerste nieuwe uitingen zijn zeer binnenkort zichtbaar. De advertenties verschijnen onder andere in landelijke en regionale dagbladen, vakbladen en vacaturesites. Centraal in de campagne staat de impact die een medewerker van Ahold heeft op het alledaagse leven van de consument. Daarnaast laat de campagne zien dat er achter ogenschijnlijk eenvoudige alledaagse zaken een slimme organisatie schuilgaat.

Managersmeeting

Behalve de nieuwe campagne probeert Albert Heijn belangstellenden te trekken door op zes verschillende locaties in Nederland een AH managersmeeting te organiseren, waar belangstellenden voor de functie van supermarktmanager met de organisatie, de winkels en verschillende supermarktmanagers van Albert Heijn kennis kunnen maken.

Auteur: Mark Heeren

Tags:
Deel dit artikel:

Premium partners Bekijk alle partners

123film
Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie
Apply
BRANDMANNEN
Bullhorn
Carerix
Compagnon
Cooble
Employer Brand Builders
Freshheads
Guruz
Indeed
Intelligence Group
JEX
Jobdigger
Monsterboard
Pro Contact
Radancy
Recruitercode
Recruitment Accelerator
Recruitment Marketeers
Recruitment Tech
Recruitment Valley
RecruitNow
SendtoDeliver
Staff Capital
SteamTalmark
Textmetrics - Smart AI writing software voor  tekstoptimalisatie
Tigris
Timetohire
ToTalent.eu
Undutchables Recruitment Agency
WBNRS
Wees Vaardig
Your Talent Agency