Home Campagnes Als een trein: het pop-up Carrièrestation van de NS op Utrecht Centraal

Als een trein: het pop-up Carrièrestation van de NS op Utrecht Centraal

288 keer
0

De NS is een van de grootste werkgevers van het land. En misschien denk je nu meteen aan machinisten en conducteurs. Maar ze zijn ook op zoek naar IT’ers, monteurs en projectmanagers. En hoe kun je kandidaten daarvoor beter werven dan op je eigen station?

Tot en met 3 februari kunnen geïnteresseerden daarom langskomen in het Carrièrestation op Utrecht Centraal (tussen de sporen 18/19 en 20/21). Bezoekers kunnen hier kennis maken met NS-medewerkers en informatie krijgen over de verschillende mogelijkheden bij de spoorwegen. Zo zijn er rond de 200 vacatures voor allerlei opleidingsniveaus, leeftijden en vakgebieden. Dit is de eerste keer dat de NS gebruikt maakt van het pop-up-format. President-directeur Roger van Boxtel opende het Carrièrestation afgelopen maandag.

carrièrestation

Het Carrièrestation is ontwikkeld door Store for Brands, in samenwerking met NS Recruitment. Nynke ten Napel, eigenaar van Store for Brands: ‘We hebben al voor veel verschillende adverteerders pop-up-concepten bedacht en vertaald naar deze fysieke merklocatie, maar het is extra speciaal om samen met de NS zelf dit eersteklas concept te mogen ontwikkelen.’

Avatar als conducteur

Voor wie wil weten of een conducteurspak of bijvoorbeeld een outfit van de Kiosk hem of haar goed staat, is het mogelijk om in het Carrièrestation een 3D-afbeelding van jezelf te laten maken. Wij konden het natuurlijk niet laten om dit uit te proberen, maar besloten om het toch maar te houden bij: redactielid voor Werf&

Lees ook:

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here