Smakelijk wervingsfilmpje voor China

Peter Boerman Op 27 juli 2012
Gem. leestijd < 1 minuut 1442x gelezen
Deel dit artikel:

Je moet het maar durven: een typisch westers product als arbeidsmarktcommunicatie exporteren naar China. Arbeidsmarktcommunicatiebureau Maximum waagde de sprong. Zo maakten ze voor Yum!, eigenaar van onder andere Kentucky Fried Chicken en de Pizzahut, een smakelijk recruitmentfilmpje.

Grensverleggend

Een Nederlands bureau dat arbeidsmarktcommunicatie voor de Chinese markt ontwikkelt. En met succes! En zelfs al versta je er niets van.. het spreekt tot de verbeelding.

Een wereldvak

In Werf& 18 met als thema Internationale werving staat een uitgebreid artikel over dit Chinese avontuur. Daarnaast vind je er nog veel meer artikelen over internationale arbeidsmarktcommunicatie en recruitment, best international practices en de visie van professionals over ons wereldvak.

Werf& 18 ontvangen?

Wil je Werf& 18 ook ontvangen? Bestel deze dan via de shop of neem een abonnement. Meer filmpjes bekijken kan hier.

Deel dit artikel:

Peter Boerman

Hoofdredacteurbij Werf&
Hij heeft eigenlijk nog nooit een vacature uitgezet. En meer sollicitatiegesprekken gevoerd als kandidaat dan als recruiter of werkgever. Toch schrijft Peter Boerman alweer een jaar of 10 over weinig anders dan over de wondere wereld van werving en selectie, in al zijn facetten.
Bekijk volledig profiel

Premium partners Bekijk alle partners