Small Giants lanceert nieuw recruitment-marketing-platform: Hero Hub

Marketing-tech-bureau Small Giants kondigt de lancering aan van zijn nieuwe label: Hero Hub. Hoe wil het bedrijf hiermee de personeelstekorten te lijf?

Peter Boerman Op 04 juli 2023
Gem. leestijd 2 min 146x gelezen
Deel dit artikel:
Small Giants lanceert nieuw recruitment-marketing-platform: Hero Hub

‘Wees eerlijk. Je recruitmentactiviteiten hebben een upgrade nodig. Simpelweg meer recruiters aannemen, ze een LinkedIn premium account geven en met berichtjes strooien op het internet werkt niet meer. We leven in een tijdperk van machines & empathie. Menselijk en automatiseren, gaat dat samen? Jazeker. Maak kennis met Hero Hub: half mens, half machine.’

Menselijk en automatiseren, gaat dat samen? ‘Maak kennis met Hero Hub: half mens, half machine.’

Met deze wervende tekst op de landingspagina van het vandaag gelanceerde Hero Hub wil Small Giants de aandacht vestigen op zijn nieuwe dienst, die ervoor moet zorgen ‘dat jouw kandidaat of klant de echte held is in het recruitmentproces door gebruik te maken van een schaalbare Recruitment Marketing Automation Hub.’

Missie

Met een groeiend aantal vacatures dat moeilijk ingevuld kan worden, heeft Hero Hub als missie om de recruitment- en staffing markt te ondersteunen bij het vinden en matchen van de juiste kandidaten door gebruik te maken van slimme digitale technologieën.

Slimme digitale technologieën moeten helpen de juiste kandidaten te vinden.

Volgens recente statistieken blijkt dat maar liefst 58% van de huidige vacatures in Nederlandse bedrijven moeilijk ingevuld kan worden. Dit zorgt voor aanzienlijke uitdagingen en belemmert de groei van talloze organisaties. Daarnaast hebben veel recruitment- en staffing bedrijven nog onvoldoende gebruik gemaakt van de volledige mogelijkheden die digitale technologieën bieden, terwijl sollicitanten deze middelen juist als hun primaire tool gebruiken.

Voortouw

Hero Hub neemt naar eigen zeggen het voortouw in de aanpak van deze problemen door slimme digitale technologieën in te zetten om snel de juiste kandidaten te vinden en deze te matchen met de vacature, ook als deze kandidaten gewoon al in je database staan. Het platform maakt gebruik van geavanceerde acquisitie-marketingtechnieken en combineert deze met een heldere website en slimme koppelingen, zoals bijvoorbeeld een koppeling met het bestaande Applicant Tracking System (ATS). Deze integraties zorgen voor meetbare resultaten en stelt werkgevers in staat om sneller en kostenefficiënter de juiste mensen te vinden.

Het platform maakt gebruik van geavanceerde acquisitie-marketingtechnieken.

Het Hero Hub-platform biedt werkgevers een breed scala aan functies, waaronder geavanceerde zoekalgoritmen, automatische matching systemen en geïntegreerde communicatietools om het wervingsproces te stroomlijnen. Daarnaast biedt het platform uitgebreide analytische mogelijkheden om de prestaties van wervingscampagnes te meten en te optimaliseren.

Uitdagende tekorten

‘We zijn blij  om Hero Hub te introduceren en een oplossing te bieden voor de uitdagende personeelstekorten’, aldus oprichter en CTO Colin Lansbergen. ‘Met ons innovatieve platform kunnen werkgevers profiteren van de kracht van digitale technologieën en op een efficiënte manier gekwalificeerde kandidaten vinden. Onze jarenlange e-commerce, staffing en recruitment marketing ervaring helpen hierbij. We streven ernaar om bedrijven te helpen groeien en onze klanten (zoals Maandag, Circle8, Consolid, Techshark) bewijzen dat het ook kan.’

Lees ook

Deel dit artikel:

Peter Boerman

Hoofdredacteurbij Werf&
Hij heeft eigenlijk nog nooit een vacature uitgezet. En meer sollicitatiegesprekken gevoerd als kandidaat dan als recruiter of werkgever. Toch schrijft Peter Boerman alweer een jaar of 10 over weinig anders dan over de wondere wereld van werving en selectie, in al zijn facetten.
Bekijk volledig profiel

Premium partners Bekijk alle partners