Peter van der Schouw

Wie is Peter van der Schouw?

Peter is merkstrateeg bij Branddoctors, zij helpen klanten met complexe vraagstukken op het snijvlak van merk, strategie en mens. Peter richt zich met name op de sectoren IT, e-tail, automotive, B2C en B2B

Tijdens de Webinar Week?

Peter verzorgt samen met zijn collega Winnie Nijhoff het webinar “Merk als energiebron van onderscheidend werkgeverschap” – Hoe Recruitment en Marketing samen kunnen bouwen aan een sterk werkgeversmerk voor talent en medewerkers; bij bedrijven, zorg én overheid.

Nieuwsgierig?

Schrijf je in voor dit webinar

Winnie Nijhoff

Wie is Winnie Nijhoff?

Winnie is merkstrateeg bij Branddoctors en  zij helpen klanten met complexe vraagstukken op het snijvlak van merk, strategie en mens. Winnie richt zich met name op de sectoren zorg en onderwijs.

Tijdens de Webinar Week?

Winnie verzorgt samen met haar collega Peter van der Schouw het webinar Merk als energiebron van onderscheidend werkgeverschap” – Hoe Recruitment en Marketing samen kunnen bouwen aan een sterk werkgeversmerk voor talent en medewerkers; bij bedrijven, zorg én overheid.

Nieuwsgierig?

Schrijf je in voor dit webinar

Natasja van Hooijdonk

Wie is Natasja van Hooijdonk?

Natasja van Hooijdonk is bijna 3 jaar HR Business Partner bij Smurfit Kappa ELCORR. Zij zet assessments veelvuldig in zoals bij recruitment, coaching en team -en individuele ontwikkeling.
“Pas als je echt weet wat iemands voorkeuren en eigenschappen zijn, kan je het beste weten om die persoon een match is in de organisatie maar kun je de persoon ook het beste ontwikkelen .”

Tijdens de Webinar Week?

Natasja verzorgt samen met Levina de Vreeze van Thomas International het webinar “De juiste match vinden, maken en binden met assessments

Nieuwsgierig?

Schrijf je in voor dit webinar

Levina de Vreeze

Wie is Levina de Vreeze?

Levina de Vreeze werkt alweer bijna 15 jaar bij Thomas International, na haar jarenlange ervaringen in de uitzend- en werving- en selectiebranche. Levina is een groot voorstander van het gebruik van assessments voor onder andere(objectieve) recruitment, inzet op talent, medewerkersbetrokkenheid en het behoud van je mensen. CV’s en ervaring zijn geen graadmeters voor succes in een (nieuwe) functie; werkgedrag, leervermogen en persoonlijkheid zijn dat wel.

Tijdens de Webinar Week?

Levina verzorgt samen met Natasja van Hooijdonk van Smurfit Kappa ELCORR het webinar “De juiste match vinden, maken en binden met assessments

Nieuwsgierig?

Schrijf je in voor dit webinar

Inge Vuik

Wie is Inge Vuik?

Inge is werkzaam als Business Developement Manager en adviseert organisaties ter ondersteuning van mobiliteits- en wervingsvraagstukken. Hierin is het voortdurend belangrijk om een op data gebaseerde doelgroepgerichte aanpak te hebben. Met behulp van uiteenlopende analyses en tools, waaronder het internationale dashboard Giant, kan Intelligence Group werkgevers helpen bij allerlei arbeidsmarktvraagstukken: of het nu gaat om het effectief werven van de doelgroepen, skills for the future of arbeidsmarktkansen. Afhankelijk van de vraag en de kern van het probleem bepaalt Inge in overleg met de klant de juiste analyse-aanpak en adviseert vervolgens de klanten hoe deze resultaten in de praktijk van de klant tot concrete acties en resultaten kunnen leiden. Het hebben van data over alle doelgroepen en over kansen op de arbeidsmarkt is cruciaal om effectief en slim te kunnen werven of loopbaanpaden vorm te geven.

Tijdens de Webinar Week

Inge verzorgt het webinar “Zijn er echt geen mensen meer voor alle vacatures?” – De arbeidsmarkt is enorm krap, maar wat laten de cijfers zien? Heb je als organisatie een wervingsprobleem of is het een ander probleem?

Nieuwsgierig?

Schrijf je in voor dit webinar