Agora Network bestaat in 2021 zeven jaar. Dit jubileum vieren wij graag met jou! We blikken samen terug op de successen en uitdagingen van culturele diversiteit en tegelijkertijd gaan we in op de impact van grote veranderingen op verbinding en inclusie in de praktijk, zoals de huidige pandemie.
Sinds 2014 zet ons netwerk van beleidsmakers, D&I professionals en kosmopolieten zich in voor een cultureel divers en inclusief Nederland. Door het samenkomen van talenten met roots uit alle hoeken van de wereld bundelen we de krachten en maken we samen impact.
Onze jubileumuitzending staat daarom in het teken van de kracht van het netwerken. Samen met onze hostmember Allen & Overy nodigen we je graag uit om donderdag 28 januari digitaal aan te schuiven bij onze talkshow, live vanuit Pakhuis de Zwijger.
Programma:
Talkshow en Spoken word
Tv-presentatrice Aldith Hunkar zal in gesprek gaan met Terence Guiamo, Voorzitter Agora Network, Saniye Çelik, Lector Diversiteit & Inclusie aan de Hogeschool Leiden, Brechje van der Velden, Partner Litigation and Head of the Amsterdam Office bij Allen & Overy, Aaltje Vincent van Advanced Jobmarketing en een kosmopoliet over de laatste inzichten op het gebied van Diversiteit en Inclusie en hoe je zowel als organisatie & individu impact maakt.
Met jou delen we de ervaringen van Agora Network van de afgelopen 7 jaar, de inzet van onze kosmopolieten en member organisaties en blikken we vooruit met onze visie voor de komende 7 jaar.
Spoken word artiest Atta de Tolk neemt je mee in zijn vertelling en maakt jou deelgenoot van de magie van het woord voor een krachtige verbinding.
Workshop storytelling
Ook jij leert hoe je een verhaal krachtig kan vertellen in de storytelling workshop van Marieke Smids van Stone & Sand. Door jezelf uit te dagen je eigen verhaal te delen ontdek je hoe verhalen inspireren en leiden tot nieuwe inzichten en ideeën voor een cultureel diverse organisatie. We sluiten af met een Q&A via live chat.
In this webinar, you’ll get a free masterclass from OnRecruit’s CEO René Bolier on how you can build a state-of-the-art recruitment marketing strategy yourself.
In this session you will get insight in:
- How to design a complete candidate journey
- How to optimize your content for the candidate, the internet/technology and your own intended result.
- How to use different channels (from search engines to banner ads to emails to WhatsApp) in the different phases of the candidate journey.
- How you determine how much budget you need.
- How to design your tech stack in order to execute your strategy as well and efficiently as possible
- How you optimize both the candidate experience and your own process as much as possible
- How you collect and use data to continuously optimize your recruitment marketing strategy
- Which internal and external stakeholders can help you
The webinar will be recorded so it’s no problem if you cannot make it on the day. Simply register and you will receive the recording.
About René: René has been an expert in the field of recruitment marketing and technology for the past 12 years and is passionate about helping as many people and organizations as possible achieve their personal and business goals. Besides his role as CEO at OnRecruit he is an active speaker and trainer, loves to see as much of the world as possible and enjoys playing poker, good food and meeting new people.
Presented by Jo Gelok – Change & Program Manager and owner of RedValue & our own expert Marjan Stoit – Sales & Recruitment Manager at Undutchables.
2021 is closing in. Despite the unpredictability of these times due to COVID pandemic, you are probably busy with your plans for 2021. But since everyone is still working remotely and this seems to stay this way for a large part of the new year it might seem challenging how to get everyone in your teams on board with the plans. These times require adaptiveness to continuously change and keeping up team spirit is key.
This webinar gives a practical overview of how you can use the agile philosophy for translating your 2021 plans and strategy to your teams working from home. Keeping up team spirit, togetherness and agility is key in these challenging times. By using Agile methodologies like Scrum and Kanban, this will support to keep focus on result or even accelerate reaching your objectives while keeping your people on involved and motivated
During this Webinar you will get an insight in how the Agile methodologies can support you in:
- How to translate organizational objectives to practical steps which is understandable for your teams
- How to prioritize projects and initiatives using backlog ordering.
- How to make progress on structural changes even when day to day activities are busy and unpredictable.
- How to keep track of progress and maintain connection in the team on the desired outcome.
- How to manage expectations on results and keep stakeholders aligned
Program:
- 10.00 Introduction
- 10.05 Interactive Session
- 10.50 Wrap-up and Q&A
- 11.00 End
The webinar will be held via Zoom. You can register by clicking here.
In this webinar, we share some essential building blocks for successfully using data in a recruitment environment.
During the webinar, we will interview three recruitment teams to understand how they are actually succeeding by working on these building blocks.
The program:
- 10.30 Welcome and introduction by our host Maurice Coulier
- 10:35 Presentation | Dirk Meeuws, COO & CTO, OnRecruit
- 10:50 Interview #1| Steven Vastenhoud, Data & Intelligence Manager, Building Heroes
- 11:00 Interview #2| Roy Treffers, Senior Marketeer, VNOM
- 11:10 Interview #3| Egon Schilders, Resource Manager, Velde
- 11:20 Q&A
- 11.30 end
Word jij ook een Expert in Engagement?
✔ Je medewerkers motiveren en inspireren
✔ Leidinggeven écht leuk maken
✔ Betrokkenheid creëren binnen je team
✔ Medewerkers laten meebewegen
✔ Tevreden klanten via happy medewerkers
In 1 uur leren we je hoe je de productiviteit en betrokkenheid verhoogt van je medewerkers. Via tips en inzichten. Laat je inspireren. Jij luncht, wij praten. Ben je uitgegeten? Dan ga je als betere, meer bewuste manager de middag in. Klaar om je medewerkers te inspireren en motiveren. Sta jij open voor nieuwe inzichten om leidinggeven makkelijker te maken? Het geeft je de kans om eigenaarschap te ontwikkelen bij je team, zodat jij ook eens op tijd je laptop kan sluiten.
As a professional do you find it challenging to maintain your quality of life at work in the current context? What is the ideal balance between your own well-being and those of your colleagues?
The feeling of being isolated, disconnected or abandoned can appear and concern each of us. Knowing how to set good practices to avoid professional risk due to this fast move into remote work is precisely the goal of this interactive webinar. It is designed to benefit both managers and employees. To help you face this unique challenge, Undutchables is happy to welcome Sophie Grünfelder an international consultant and researcher in HR. She supports quality of work life, sustainable leadership and ways of developing a responsive management (top management and middle management). During the last months, Sophie Grünfelder helped several international teams (in The Benelux and France) to improve their remote-work skills and increase organizational resilience in the face of Covid-19. She teaches e-leadership and full-remote-work management methods to both academics and professionals.
During this webinar, she will answer practical questions from participants and offer tips around the following topics:
- How to work well on your own remotely, preserving a good quality of work-private life balance ?
- How to collaborate well remotely with the rest of your team, paying individual attention to efficiency and well-being ?
- How to manage your team remotely, harmonize & coordinate each team member with a tailored approach – including management of employees’ distress (signals & solutions)?
- How to (e-)meet effectively respecting everyone’s expectations and promoting collective satisfaction?
Ontdek hoe technologie jouw recruitment kan optimaliseren tijdens het Recruitment Tech Event. Hét toonaangevende event over de recruitmenttechnologie van morgen. Met inspirerende keynotes, recruitment tech cases, de laatste trends en de uitreiking van de Recruitment Tech Awards 2020.
Op donderdag 12 november vindt het gratis online pre-event ‘Recruitment Tech Innovation Show’ plaats. Tijdens deze Show staan de technologische innovaties van verschillende recruitmentleveranciers centraal. In een live talkshow gaat Martijn Hemminga, oprichter van Recruitment Tech, in gesprek met leveranciers over innovaties in ons vakgebied in 2021 en verder.
Recruitment zal sinds 2020 waarschijnlijk nooit meer hetzelfde zijn. De manier waarop we met elkaar werken verandert. We werken vaker op afstand, technologie speelt een cruciale rol en prioriteiten verschuiven. Verbinding en voldoening zijn belangrijker dan ooit. Voor HR en recruitment levert dit de nodige uitdagingen op. Want hoe trek je ook in deze bijzondere tijden de juiste mensen aan? Hoe word je top-of-mind bij kandidaten en verbind je talent met jouw organisatie als je elkaar niet (altijd) persoonlijk kunt ontmoeten?
In dit online event delen we ervaringen en gaan we op zoek naar antwoorden. We laten zien hoe je in deze continu veranderende wereld toch de juiste medewerkers kunt blijven aantrekken, stimuleren en behouden. Je ontdekt hoe je ook op afstand een indrukwekkende candidate journey biedt en een toekomstbestendige recruitmentstrategie inricht. En we geven tips om de medewerkerstevredenheid te vergroten, zodat waardevol talent graag bij je blijft werken.
Als klap op de vuurpijl laat illusionist Victor Mids zien hoe je met onvervalste Mindf*cks het brein van je doelgroep beïnvloedt.
Na afloop bruis je van de inspiratie om dit alles toe te passen in je eigen recruitmentstrategie.
Recruiter in België? Oriënteer je donderdagnamiddag 15 oktober gratis online op de nieuwste tools voor rekrutering op Demo_Day Online. Laat je vanaf huis of kantoor bijpraten door experten en 20 verschillende leveranciers uit binnen- en buitenland tijdens pitchInterviews, demo talks en speeddates.
Voor meer informatie, het programma en gratis aanmelding kijk je hier>>
Meld je nu aan voor één van de hoogtepunten op de recruitment calender van 2020: EngageX Europe. De digitale editie van het jaarlijks terugkerende Bullhorn congres Engage is dit jaar naar een hoger niveau getild. Met in totaal 7 breakout tracks zit er voor iedereen een interessante sessie tussen. En met dit jaar maar liefst 3 sprekers uit Nederland: Wim Davidse, Hans Scheers en Dinette Koolhaas delen hun visie op de markt. En het beste? Het is GRATIS! Meld je snel aan.
Al je toekomstige medewerkers zijn te vinden op platforms als LinkedIn, Facebook, Snapchat, YouTube en Instagram. Social media is daarom dé manier om jouw doelgroep te bereiken. Bijvoorbeeld met een employer branding campagne, doelgroepcampagne of jobmarketing. Maar waar te beginnen? Welk verhaal ga je vertellen? En hoe bereikt dit verhaal jouw doelgroep?
In dit Webinar geven Kim Lokhorst – Social Media Expert bij Brockmeyer –, Lindy Hage en Marleen Starrenburg – Interim Recruitment Marketing Specialisten bij YOBZ – jou handvatten om aan de slag te gaan met een unieke social recruitmentcampagne!
Na het volgen van deze webinar heb jij het antwoord op o.a. deze vragen:
- Hoe bereid ik mijn campagne voor?
- Hoe ontwikkel ik een onderscheidend conceptverhaal?
- Hoe richt ik mijn campagne in m.b.v. het AIDA model?
- Hoe analyseer ik de data uit de campagne?