Zoek je een manier om eruit te springen als bedrijf? De cijfers bewijzen het: betrokken medewerkers zijn je beste brand ambassadors. Dit komt doordat mensen eerder content vertrouwen die van vrienden en familie komen dan van CEO’s, online persoonlijkheden of beroemdheden.
Meld je aan voor het webinar van Social Seeder op 23 maart a.s. waar Patrick de Pauw en Bram Huyghe de volgende topics zullen belichten:
Waarom een omgeving creëren van actief luisteren en delen, key is tot het bouwen van een goede bedrijfscultuur.
Hoe je je sociale bereik kunt vergroten via betrokken medewerkers, en waarom dit je brand authentieker maakt.
Hoe het ondersteunen van werknemers in het promoten van de employer brand, je een duidelijk voordeel geeft in de ‘war for talent’.
Het webinar wordt in het Engels gegeven.
Meld je aan voor het Monsterboard webinar: The Future of Work op 25 maart a.s. en krijg inzichten in de belangrijkste Nederlandse arbeidsmarkt- en recruitmenttrends voor 2021. Tijdens het webinar bespreken we de bevindingen van ons global onderzoek en gaan we dieper in op de trends die we zien onder werkgevers en werknemers. Denk aan virtual recruitment, soft skill gap en diversiteit & inclusiviteit. Het doel van dit webinar is om in gesprek te gaan met HR professionals, dus minder presentatie en meer interactie! Wij zien benieuwd naar jouw mening en zien je graag tijdens ons webinar op 25 maart om 14.00 uur!
Wat gaat het jaar 2021 ons brengen op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie en recruitment? Daar hebben wij wel een beeld bij. En die kennis delen we graag met jou.
In het online event ‘De arbeidsmarkt in 2021: trends, valkuilen en kansen’ delen experts hun visie op de arbeidsmarkt en recruitment in 2021. Indeeds strategie-expert Arjan Vissers geeft een inkijkje in de arbeidsmarkt en arbeidsmarktgoeroe Geert-Jan Waasdorp van Intelligence Group onthult een aantal spraakmakende trends voor recruitment. Sara Cauwenbergh laat je zien hoe je met slim gebruik van data maximaal recruitment ROI haalt met een minimaal budget.
Na afloop heb je een schat aan inzichten die je doelgericht kunt integreren in je eigen recruitmentstrategie. Dat wil je toch niet missen?
Meld je snel aan, dan ben je helemaal klaar voor 2021!
Op 2 februari nemen we je graag mee in onze dromen en hoe we die met elkaar realiteit kunnen maken!
Drie jaar geleden vertelden we over onze ambitie om werk beter en duurzamer te maken. Om van HR te gaan naar RH: om mensen niet te zien als resource voor werk, maar om werk te zien als resource voor mensen. Inmiddels is die droom stap voor stap op veel plekken werkelijkheid aan het worden.
Hoe zet je mensen centraal in werk en waarom is dat, zeker in deze tijden, zo essentieel? Daar gaan we het over hebben. Met inspirerende sprekers en voorbeelden van praktische toepassingen van tech.
En onder de bezielende leiding van Ruud Veltenaar.
Agora Network bestaat in 2021 zeven jaar. Dit jubileum vieren wij graag met jou! We blikken samen terug op de successen en uitdagingen van culturele diversiteit en tegelijkertijd gaan we in op de impact van grote veranderingen op verbinding en inclusie in de praktijk, zoals de huidige pandemie.
Sinds 2014 zet ons netwerk van beleidsmakers, D&I professionals en kosmopolieten zich in voor een cultureel divers en inclusief Nederland. Door het samenkomen van talenten met roots uit alle hoeken van de wereld bundelen we de krachten en maken we samen impact.
Onze jubileumuitzending staat daarom in het teken van de kracht van het netwerken. Samen met onze hostmember Allen & Overy nodigen we je graag uit om donderdag 28 januari digitaal aan te schuiven bij onze talkshow, live vanuit Pakhuis de Zwijger.
Programma:
Talkshow en Spoken word
Tv-presentatrice Aldith Hunkar zal in gesprek gaan met Terence Guiamo, Voorzitter Agora Network, Saniye Çelik, Lector Diversiteit & Inclusie aan de Hogeschool Leiden, Brechje van der Velden, Partner Litigation and Head of the Amsterdam Office bij Allen & Overy, Aaltje Vincent van Advanced Jobmarketing en een kosmopoliet over de laatste inzichten op het gebied van Diversiteit en Inclusie en hoe je zowel als organisatie & individu impact maakt.
Met jou delen we de ervaringen van Agora Network van de afgelopen 7 jaar, de inzet van onze kosmopolieten en member organisaties en blikken we vooruit met onze visie voor de komende 7 jaar.
Spoken word artiest Atta de Tolk neemt je mee in zijn vertelling en maakt jou deelgenoot van de magie van het woord voor een krachtige verbinding.
Workshop storytelling
Ook jij leert hoe je een verhaal krachtig kan vertellen in de storytelling workshop van Marieke Smids van Stone & Sand. Door jezelf uit te dagen je eigen verhaal te delen ontdek je hoe verhalen inspireren en leiden tot nieuwe inzichten en ideeën voor een cultureel diverse organisatie. We sluiten af met een Q&A via live chat.
In this webinar, you’ll get a free masterclass from OnRecruit’s CEO René Bolier on how you can build a state-of-the-art recruitment marketing strategy yourself.
In this session you will get insight in:
- How to design a complete candidate journey
- How to optimize your content for the candidate, the internet/technology and your own intended result.
- How to use different channels (from search engines to banner ads to emails to WhatsApp) in the different phases of the candidate journey.
- How you determine how much budget you need.
- How to design your tech stack in order to execute your strategy as well and efficiently as possible
- How you optimize both the candidate experience and your own process as much as possible
- How you collect and use data to continuously optimize your recruitment marketing strategy
- Which internal and external stakeholders can help you
The webinar will be recorded so it’s no problem if you cannot make it on the day. Simply register and you will receive the recording.
About René: René has been an expert in the field of recruitment marketing and technology for the past 12 years and is passionate about helping as many people and organizations as possible achieve their personal and business goals. Besides his role as CEO at OnRecruit he is an active speaker and trainer, loves to see as much of the world as possible and enjoys playing poker, good food and meeting new people.
Presented by Jo Gelok – Change & Program Manager and owner of RedValue & our own expert Marjan Stoit – Sales & Recruitment Manager at Undutchables.
2021 is closing in. Despite the unpredictability of these times due to COVID pandemic, you are probably busy with your plans for 2021. But since everyone is still working remotely and this seems to stay this way for a large part of the new year it might seem challenging how to get everyone in your teams on board with the plans. These times require adaptiveness to continuously change and keeping up team spirit is key.
This webinar gives a practical overview of how you can use the agile philosophy for translating your 2021 plans and strategy to your teams working from home. Keeping up team spirit, togetherness and agility is key in these challenging times. By using Agile methodologies like Scrum and Kanban, this will support to keep focus on result or even accelerate reaching your objectives while keeping your people on involved and motivated
During this Webinar you will get an insight in how the Agile methodologies can support you in:
- How to translate organizational objectives to practical steps which is understandable for your teams
- How to prioritize projects and initiatives using backlog ordering.
- How to make progress on structural changes even when day to day activities are busy and unpredictable.
- How to keep track of progress and maintain connection in the team on the desired outcome.
- How to manage expectations on results and keep stakeholders aligned
Program:
- 10.00 Introduction
- 10.05 Interactive Session
- 10.50 Wrap-up and Q&A
- 11.00 End
The webinar will be held via Zoom. You can register by clicking here.
In this webinar, we share some essential building blocks for successfully using data in a recruitment environment.
During the webinar, we will interview three recruitment teams to understand how they are actually succeeding by working on these building blocks.
The program:
- 10.30 Welcome and introduction by our host Maurice Coulier
- 10:35 Presentation | Dirk Meeuws, COO & CTO, OnRecruit
- 10:50 Interview #1| Steven Vastenhoud, Data & Intelligence Manager, Building Heroes
- 11:00 Interview #2| Roy Treffers, Senior Marketeer, VNOM
- 11:10 Interview #3| Egon Schilders, Resource Manager, Velde
- 11:20 Q&A
- 11.30 end
Word jij ook een Expert in Engagement?
✔ Je medewerkers motiveren en inspireren
✔ Leidinggeven écht leuk maken
✔ Betrokkenheid creëren binnen je team
✔ Medewerkers laten meebewegen
✔ Tevreden klanten via happy medewerkers
In 1 uur leren we je hoe je de productiviteit en betrokkenheid verhoogt van je medewerkers. Via tips en inzichten. Laat je inspireren. Jij luncht, wij praten. Ben je uitgegeten? Dan ga je als betere, meer bewuste manager de middag in. Klaar om je medewerkers te inspireren en motiveren. Sta jij open voor nieuwe inzichten om leidinggeven makkelijker te maken? Het geeft je de kans om eigenaarschap te ontwikkelen bij je team, zodat jij ook eens op tijd je laptop kan sluiten.
As a professional do you find it challenging to maintain your quality of life at work in the current context? What is the ideal balance between your own well-being and those of your colleagues?
The feeling of being isolated, disconnected or abandoned can appear and concern each of us. Knowing how to set good practices to avoid professional risk due to this fast move into remote work is precisely the goal of this interactive webinar. It is designed to benefit both managers and employees. To help you face this unique challenge, Undutchables is happy to welcome Sophie Grünfelder an international consultant and researcher in HR. She supports quality of work life, sustainable leadership and ways of developing a responsive management (top management and middle management). During the last months, Sophie Grünfelder helped several international teams (in The Benelux and France) to improve their remote-work skills and increase organizational resilience in the face of Covid-19. She teaches e-leadership and full-remote-work management methods to both academics and professionals.
During this webinar, she will answer practical questions from participants and offer tips around the following topics:
- How to work well on your own remotely, preserving a good quality of work-private life balance ?
- How to collaborate well remotely with the rest of your team, paying individual attention to efficiency and well-being ?
- How to manage your team remotely, harmonize & coordinate each team member with a tailored approach – including management of employees’ distress (signals & solutions)?
- How to (e-)meet effectively respecting everyone’s expectations and promoting collective satisfaction?
Ontdek hoe technologie jouw recruitment kan optimaliseren tijdens het Recruitment Tech Event. Hét toonaangevende event over de recruitmenttechnologie van morgen. Met inspirerende keynotes, recruitment tech cases, de laatste trends en de uitreiking van de Recruitment Tech Awards 2020.
Op donderdag 12 november vindt het gratis online pre-event ‘Recruitment Tech Innovation Show’ plaats. Tijdens deze Show staan de technologische innovaties van verschillende recruitmentleveranciers centraal. In een live talkshow gaat Martijn Hemminga, oprichter van Recruitment Tech, in gesprek met leveranciers over innovaties in ons vakgebied in 2021 en verder.