Vul de vragenlijst in: Het Nieuwe Employer Brand

Redactie Op 31 mei 2011 Gem. leestijd 1 min2770x gelezen
Deel dit artikel:

Doe mee met onderzoek Het Nieuwe Employer BrandBen jij een professional op het gebied van hr of (arbeidsmarkt)communicatie? Werk dan mee aan het onderzoek Het Nieuwe Employer Brand en vul de vragenlijst in. Je ontvangt dan niet alleen het boek, maar krijgt ook nog een proefabonnement op Volkskrant, Trouw, NRC Handelsblad, nrc.next of Werf&.

Fundamenteel onderzoek naar Het Nieuwe Employer Brand

Metro Holland, NRC Carrière, De Persgroep Banen, Intelligence Group en Nr29 hebben de handen ineengeslagen en voeren deze zomer fundamenteel onderzoek uit naar Het Nieuwe Employer Brand. Met de naderende krapte op de Nederlandse arbeidsmarkt is werken aan het employer brand een randvoorwaarde om als winnaar uit de ‘war for talent’ te komen. Er is over employer branding al veel geschreven, echter blijft het onderwerp abstract en ontastbaar. Het Nieuwe Employer Brand onderzoek gaat daar verandering in brengen.

Vul de vragenlijst in

Wij vragen je 12 tot 18 minuten van jouw tijd om mee te werken aan het onderzoek via deze vragenlijst (inmiddels verwijderd). Je kunt tot en met dinsdag 28 juni 2011 meewerken aan het onderzoek. Uiteraard worden jouw gegevens vertrouwelijk behandeld en anoniem verwerkt.

Gratis rapportage in boekvorm én proefabonnement naar keuze

Als dank voor jouw medewerking ontvang je de rapportage van het onderzoek in boekvorm. Daarnaast kun je kiezen voor een gratis (digitaal) proefabonnement op de Volkskrant, Trouw, NRC Handelsblad, nrc.next of vakblad Werf&. En nog veel interessanter…. je krijgt handvatten om jouw werkgeversmerk sterker te maken.

Deel dit artikel:

Premium partners Bekijk alle partners

Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie
BRANDMANNEN           Recruitment Marketing
Bullhorn
Compagnon
DPG Recruitment
Floyd & Hamilton
Indeed
Intelligence Group
Otys Recruiting Technology
Pro Contact
Recruitment Accelerator
Recruitment Tech
Softgarden
Talent.com
ToTalent.eu
WBNRS