Home Arbeidsmarktcommunicatie Werf& huldigt de beste prijzen

Werf& huldigt de beste prijzen

4.004 keer
1

Deze week reikte Werf& prijzen uit voor de meest bekende en gewilde prijzen in ons vakgebied arbeidsmarktcommunicatie en werving. Hans Rook ging op pad om de gelukkige winnaars in het zonnetje te zetten met een heuse Werf& award en een heerlijke taart. We geven een kleine impressie.

Prijs der prijzen

In het kader van de editie ‘Werf& Simply the Best’ die op 2 oktober is verschenen, ging Werf& op onderzoek uit naar de bekendheid en de waardering van de verschillende prijzen die er bestaan in het vakgebied van werving en arbeidsmarktcommunicatie. Voor deze gelegenheid riep Werf& ‘Simply the Beste Prijs’ in het leven. Hierbij waren drie categorieën te onderscheiden: de meest Beroemde prijs, de meest Begeerde prijs, en de prijs met de grootste Belofte voor de toekomst. Bekijk hier het artikel met de complete ranking.

Categorie ‘Begeerd’

75 procent van de ondervraagden vindt de Magneten van de SJP (Stichting Jaarprijzen Personeelscommunicatie) belangrijk tot zeer belangrijk. Hans Kroonen, voorzitter van het SJP, nam de prijs in ontvangst: “Normaal reiken we ze uit, nu weten wij eindelijk hoe het voelt om een prijs in ontvangst te nemen, geweldig!”

De tweede prijs ging naar De beste Digitale Sollicitatie ervaring van Digitaal werven. Bas van de Haterd nam de prijs wel op een heel toepasselijk moment in ontvangst, namelijk tijdens het jaarlijkse event Digitaal werven dat op 2 oktober jl. plaatsvond. Een extra blijk van erkenning uit de markt voor de focus op het belang van online recruitment.

Ook de winnaar van de derde plaats was verguld. De prijs voor de SAN Accenten van de Stichting Adverteerdersjury Nederland, werd in ontvangst genomen door Directeur Frits Schuring. “Wat leuk dat wij als prijs voor adverteerders zo in de smaak vallen bij arbeidsmarktprofessionals en recruiters.”

Categorie ‘Beroemd’

Verreweg de bekendste prijs, met een bekendheid in de markt van maar liefst 78 procent is het werkgeversonderzoek van Effectory. Directeur Guido Heezen en Lisan Pot zijn blij met deze blijk van erkenning. “Wij zien dit echt als een bevestiging van de positie die wij 10 jaar na oprichting van de award hebben ingenomen. Goed om het op deze manier gewaardeerd te zien.”

Op de tweede plaats ook een ranking van VNU Intermediair, namelijk het Intermediair Imago Onderzoek. Sylvia van der Tuin en Aminke Doevendans namen de prijs in ontvangst. “Wat een mooie prijs. We zijn alweer druk bezig met de voorbereidingen voor het Imago Onderzoek voor 2013. We gaan er alles aan doen om volgend jaar de eerste plaats in te nemen in de Werf& categorie beroemd.”

De derde prijs in de categorie Beroemd viel ten deel aan de Gouden Cursor, de prijs voor de beste recruitmentsite van Nederland. Anne-Britt Petri en Véronique Oonk namen de bokaal stralend in ontvangst. “Intelligence Group heeft deze prijs in het leven geroepen om het belang van een goede recruitmentsite binnen het vak arbeidsmarktcommunicatie te onderstrepen. Het is goed om te horen dat dit door professionals ook als zodanig wordt erkend. De prijs krijgt een mooi plaatsje in ons kantoor.”

Categorie ‘Belofte’

Tenslotte was er nog een aanmoedigingsprijs voor een drietal mooie prijzen, die nog niet de waardering in de markt krijgen die ze volgens Werf& verdienen. Het gaat om de Beleving Award  van Integron, de Pieter Veraart Effectiviteitsprijs van Tangram en de  Meest Invloedrijke Recruiter van emploIT.

De prijswinnaars zien de aanmoediging en de prachtige bokalen als hart onder de riem en hebben alle drie het vaste voornemen hun missie voort te zetten in de toekomst.

 

 

1 REACTIE

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here