Stem op de genomineerden voor de Werf& Awards 2020

Op deze pagina kan je stemmen voor de Werf& Awards 2020. De cases die genomineerd zijn zie je hieronder. Via het formulier onderaan deze pagina kan je tot en met 12 mei 2020 jouw stem uitbrengen en kans maken op een vrijkaart voor Werf& Live op 1 oktober 2020.

Breng je stem uit door het onderstaande formulier in te vullen. Meer weten over de genomineerde cases? Kijk dan in tabblad 2 en 3 of klik op de ‘?’ in het formulier.

Voorselectie Recruitment

De volgende cases zijn door de vakjury genomineerd voor een Werf& Award in de categorie Recruitment: (in alfabetische volgorde):

Alliander – Chatten voor je sollicitatie

Technici zijn er wel, maar solliciteren vrijwel niet. Alliander gaat daarom in gesprek met de doelgroep zonder sollicitatie, via chat. Met goede resultaten! Lees meer>>

Brand New Sales -Webinar als vacaturetekst 2.0

Brand New Sales en E-WISE lancerende een baanbrekende recruitmentmethode voor het werven van accountmanagers. Lees meer>>

Cendris en Jobsrepublic – Werken aan de Spaanse Costa voor de ultieme employee experience

Binnen twee maanden tijd slaagden Cendris en Jobsrepublic erin om 100 ‘onvindbare’ callcentermedewerkers achter hun hagelnieuwe bureaus te krijgen. Lees meer>>

YoungCapital – Candidate First

YoungCapital combineert machine learning-inzichten met de persoonlijke benadering van recruiters om kandidaten een relevant werkaanbod te doen. Lees meer>>

Velox en Up in Business – 50% groei in omzet middels Recruitment Automation

Velox en Up in Business realiseren door meerdere data driven technologieën te combineren 50% meer omzetgroei (ten opzichte van 5% in de markt). Lees meer>>

Voorselectie Arbeidsmarktcommunicatie

De volgende cases zijn door de vakjury genomineerd voor een Werf& Award in de categorie Arbeidsmarktcommunicatie: (in alfabetische volgorde):

Arkin – Anti-stigma & wervingscampagne ‘Gezocht: Glennoloog, Ansoloog, Eusoloog,…’

Hoe bekende Nederlanders gz-professionals werven door te schitteren in een anti-stigma campagne voor de geestelijke gezondheidszorg. Lees meer>>

Defensie & Steam – Ook vlieger worden? Ik ga het je leren

Ook vlieger worden? Ik ga het je leren. In deze campagne laat Defensie zien dat je geen Topgun hoeft te zijn om vlieger te worden. Lees meer>>

Fransiscus Gasthuis & Vlietland  – #WieDeKlompPast – Unieke campagne rond één symbolisch onderwerp in de zorg

Klompen. Ze verbinden alle medewerkers van Franciscus Gasthuis & Vlietland. En ze vallen tegelijkertijd nogal op tussen de concurrentie: dubbele impact! Lees meer>>

Krosto Techniek & Savvy DIgital – Creatieve werving van technici in een krappe arbeidsmarkt

Hoe bereik je technici die ’s avonds kiezen voor Netflix in plaats van de vacaturebank? Door inzet van een creatieve social jobmarketing-campagne! Lees meer>>

Young Capital – Het succes van YungCapital Records

YoungCapital en Top Notch starten YungCapital Records: een talent incubator, die het oude speelveld doorbreekt en kansen creëert voor jong talent in de muziekindustrie. Lees meer>>

Lees elke dinsdag en donderdag de gratis Werf& Nieuwsbrief. Mis niets van wat gebeurt op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie en recruitment.

  • Ik kan me op ieder moment weer afmelden en mijn gegevens worden niet verstrekt aan derden.