Gem. leestijd 2 min  1703x gelezen

Win jij dit jaar een Magneet?

Win jij dit jaar een Magneet?

Wie wint dit jaar een Magneet?De strijd om de meest prestigieuze prijs in de wereld van Arbeidsmarktcommunicatie is weer in volle gang. Doe mee aan de battle of the ‘SJP Magneten’, de jaarprijs voor de beste, meest creatieve arbeidsmarktcommunicatie- campagnes. Treed in de voetsporen van Achmea, Albert Heijn en de Koninklijke Luchtmacht.

Creatieve arbeidsmarktcommunicatie

Ook dit jaar nodigt de Stichting Jaarprijzen Personeelscommunicatie (SJP) iedereen uit om de meest bijzondere, creatieve en/of innovatieve cases op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie in te zenden. Je kunt creatief werk inzenden dat is ingezet tussen 1 juli 2012 en 30 juni 2013. Kijk op website voor meer informatie, inzendreglementen en inzendformulieren.. De sluitingsdatum voor inzending is 12 augustus 2013 om 16.00 uur.

On- en offline campagnes

De Magneet, dé jaarprijs voor arbeidsmarktcommunicatie, richt zich op creativiteit in alle mogelijke on- en offline toepassingen. Daarbinnen is er een categorie voor het meest effectieve werk en voor werk met de beste continuïteit. Deze laatste categorie Employer Brand is nu toegankelijk voor al het werk dat langer loopt dan 1 jaar. De Magneten zijn een inspiratiebron voor iedereen die zich met employer branding, werving en communicatie bezighoudt. Wil je weten wie je voorgingen? Op de website vind je een overzicht van winnaars en nominaties van vorig jaar.

Magneetuitreiking tijdens Employer Branding Experience

De uitreiking van de SJP Magneten zal dit jaar weer samenvallen met het leidende vakcongres ‘Employer Branding Experience (EBE) 2013’. Het Employer Branding Congres en de uitreiking zullen op 31 oktober plaatsvinden in het Circustheater in Scheveningen. Het programma van EBE13 wordt een inspirerende mix van (internationale) keynote sprekers, break out sessies met best practices, een expositie met het beste creatieve werk in arbeidsmarktcommunicatie, en de uitreiking van de Magneten 2012/2013.

Doelstelling

De Stichting Jaarprijzen Personeelscommunicatie (SJP) heeft tot doel ‘het bevorderen van creativiteit in arbeidsmarktcommunicatie’. De Magneet, een jaarprijs voor het meest creatieve werk in arbeidsmarktcommunicatie, te beoordelen door een deskundige jury, dient dat doel. Organisaties kunnen zich door onderscheidende arbeidsmarktcommunicatie positioneren als aantrekkelijke werkgever en zijn daarmee succesvoller in het aantrekken van nieuw talent en het behoud van hun huidige medewerkers.

Magneet Update

Op onze website en in ons magazine Werf& besteden wij regelmatig aandacht aan winnaars en genomineerden van Magneten. Kijk bijvoorbeeld bij de Magneet Update van genomineerde Liander en de successtory van de wervingscampagne van de Rabobank . In het komende Werf& magazine dat op 2 juli verschijnt lees je een uitgebreide update van de winnende campagne van PostNL, Albert Heijn en Liander. Mis het niet en neem nu een abonnement.

 

 

 

 

 

Hoofdredacteurbij Werf&

Peter Boerman

Hij heeft eigenlijk nog nooit een vacature uitgezet. En meer sollicitatiegesprekken gevoerd als kandidaat dan als recruiter of werkgever. Toch schrijft Peter Boerman alweer een jaar of 10 over weinig anders dan over de wondere wereld van werving en selectie, in al zijn facetten.
  • Leave behind a comment

Onze partners Bekijk alle partners