Nieuwe wervingssite voor Wehkamp

Peter Boerman Op 14 mei 2014
Gem. leestijd < 1 minuut 2066x gelezen
Deel dit artikel:
Nieuwe wervingssite voor Wehkamp

De vacaturesite van wehkamp.nl is compleet vernieuwd.

De webwinkel heeft Werkenbijwehkamp.nl volledig intern ontwikkeld, wat je van een e-commercepartij misschien ook wel mag verwachten. De site beschikt niet alleen over compleet nieuwe look and feel, maar ook over een responsive design, waardoor de weergave zich automatisch aanpast aan de schermafmeting van het apparaat waarop de site getoond wordt, of het nu een desktop is, een smartphone of een tablet. Overal krijgt de bezoeker dezelfde beleving.

Blik achter de schermen

De site is bedoeld om ‘gemotiveerd en gekwalificeerd personeel te interesseren voor wehkamp.nl en hen te laten zien dat het een aantrekkelijke werkgever is’, aldus Sandra Kinds, hr-manager bij het grootste online warenhuis van Nederland. ‘Dat doen we door potentiële werknemers een blik achter de schermen te geven. Op elke pagina staat nu een persoonlijke quote van een medewerker. Door deze uitspraken en door foto’s van onze medewerkers bij onze vacatures te plaatsen, geven we onze organisatie een gezicht en laten we zien wie wij zijn.’

Meer dan 7 miljoen zendingen

Wehkamp.nl is een merk van RFS Holland Holding B.V. en telt jaarlijks ruim 128 miljoen bezoekers en meer dan 7 miljoen zendingen.

 

Deel dit artikel:

Peter Boerman

Hoofdredacteurbij Werf&
Hij heeft eigenlijk nog nooit een vacature uitgezet. En meer sollicitatiegesprekken gevoerd als kandidaat dan als recruiter of werkgever. Toch schrijft Peter Boerman alweer een jaar of 10 over weinig anders dan over de wondere wereld van werving en selectie, in al zijn facetten.
Bekijk volledig profiel

Premium partners Bekijk alle partners