Adecco verlengt sponsorovereenkomst NVP

Peter Boerman Op 14 februari 2013
Gem. leestijd 2 min 1162x gelezen
Deel dit artikel:

Adecco Group Nederland heeft haar sponsorrelatie met de Nederlandse Vereniging voor Personeelsmanagement & Organisatieontwikkeling (NVP) verlengd met twee jaar. De uitzendorganisatie verbindt zich hiermee tot en met 2014 opnieuw als sponsor aan hét netwerk voor HR professionals. Tevens zal Adecco Group Nederland haar naam verbinden aan de Bachelor Award, de jaarlijkse scriptieprijs voor studenten HBO Personeel & Arbeid. De NVP-Adecco Group Nederland Bachelor Award wordt eind 2013 voor de zesde keer uitgereikt aan de student met de meest innovatieve en baanbrekende afstudeerscriptie.

Sjef Koning, Lid NVP hoofdbestuur en voorzitter sponsorcommissie: “Wij zijn zeer verheugd met de continuering van onze sponsorrelatie met Adecco Group Nederland; een A-merk en een prominente speler binnen het HR-werkveld. Als HR-autoriteit in Nederland heeft de NVP grote ambities. Om deze ambities te kunnen realiseren en daarmee een belangrijke bijdrage te kunnen leveren aan de verdere ontwikkeling van het HR domein, hebben wij zowel financiële als inhoudelijke hulp van derden nodig. Wij zijn dan ook erg enthousiast dat Adecco Group Nederland zich de komende twee jaar wederom aan de NVP verbindt en dat wij de komende twee jaar met Adecco Group Nederland verder kunnen samenwerken.”

Rinus Wittenberg, Marketing Manager Adecco Group Nederland: “Als ‘s werelds grootste HR staffing company associëren wij ons graag opnieuw met een organisatie als de NVP. Net als wij eveneens een autoriteit op het gebied van HRM-services. Een netwerkorganisatie waarbinnen wij graag onze kennis in de vorm van onze inspiratiesessies, trendboekjes, white papers en magazines delen, en de HRM-doelgroep ontmoeten. Zowel op landelijk, regionaal als lokaal niveau staan we met onze 150 vestigingen midden in de maatschappij van HRM-professionals. Waarmee het aangaan en continuering van deze tweejarige overeenkomst het kennisniveau van beide organisaties, en daarmee de HRM- professie, ten goede komt. Onze values team spirit, customer focus, responsibility en entrepreneurship zullen daar ten volle aan bijdragen. Daarenboven sluiten onze leadership principles cool head, warm heart en working hands naadloos aan op de NVP doelstellingen. Ook hier zetten wij in op loyaliteit in partnership om hand in hand sámen voortvarend in te spelen op de ontwikkelingen in de HRM-markt!”

Tags:
Deel dit artikel:

Peter Boerman

Hoofdredacteurbij Werf&
Hij heeft eigenlijk nog nooit een vacature uitgezet. En meer sollicitatiegesprekken gevoerd als kandidaat dan als recruiter of werkgever. Toch schrijft Peter Boerman alweer een jaar of 10 over weinig anders dan over de wondere wereld van werving en selectie, in al zijn facetten.
Bekijk volledig profiel

Premium partners Bekijk alle partners