Advertorial: Recruitment Marketing Automation

Hoe verleid je latent zoekende kandidaten om te kiezen voor jouw organisatie?

Krijg grip op je funnel en bouw werkvoorkeur op door de inzet van Recruitment Marketing Automation. Op 6 en 7 maart 2024 leer je alles rondom de inzet van marketing automation in recruitment bij de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie.

Tamara de Man Op 24 januari 2024
Gem. leestijd 3 min 557x gelezen
Deel dit artikel:
Advertorial: Recruitment Marketing Automation

Werf efficiënter en krijg inzicht in gedrag

Recruitment Marketing Automation is een combinatie van inbound en outbound arbeidsmarktcommunicatie, recruitment marketing, data & analyse, Candidate Relation Mananagement Software (CRM) en sourcing. Deze combinatie zorgt ervoor dat je slimmer kunt werven door kanalen voor je te laten werken. Denk bijvoorbeeld aan de vele mails die je dagelijks stuurt, dat kan een stuk efficiënter door dit te automatiseren. Door de inzet van marketing automation krijg je ook beter zicht op het gedrag van potentiële kandidaten waar jij weer op in kunt spelen.

2 dagen werken aan jouw eigen case

Op 6 en 7 maart 2024 start de Tweedaagse Recruitment Marketing & Automation. Deze training belicht het volledige spectrum van Recruitment Marketing Automation. We nemen je mee door het proces en pakken daarbij jouw eigen casus uitgebreid aan. Na de tweedaagse ben je direct klaar om Recruitment Marketing Automation toe te passen op jouw specifieke doelgroep en prioriteiten.

Schrijf je in

Netwerk met andere professionals zoals jij

Naast alle informatie die je krijgt, is de training ook een mooie gelegenheid om collega’s uit het vak te ontmoeten en met hen te sparren. Na afloop van dag 1 is er dan ook een gezamenlijk diner en borrel gepland.

Leer van experts

De tweedaagse training wordt gegeven door experts binnen het vakgebied: Caroline Pols, Esther Moelands en Job Mensink. Het docententeam bestaat uit vakgenoten die allemaal een eigen specialisatie hebben in een onderwerp binnen recruitment marketing automation. Samen brengen zij theorie, praktijk en casussen van de belangrijkste onderwerpen samen in twee dagen.

Dit is wat je leert

Na het volgen van de Tweedaagse Recruitment Marketing & Automation heb je de eerste opzet van je eigen plan. Daarnaast weet je:

  • Wat Recruitment Marketing Automation is
  • Welke systemen er in de (inter)nationale markt zijn
  • Welke content in welke fase relevant is voor een latente kandidaat
  • Hoe je met AI efficiënter en effectiever content kunt creëren
  • Hoe je een Recruitment Marketing Automation strategie inricht
  • Wie welke rollen heeft binnen Recruitment Marketing Automation
  • Hoe je data analytics en kandidatenpools het beste managet
  • Hoe Employer Branding en Recruitment Marketing Automation elkaar versterken
  • Hoe je merkvoorkeur opbouwt
  • Wat een engagement strategie is en hoe je hierin tot conversie komt
  • Hoe je heel veel succesvoller wordt in recruitment
Schrijf je in

 

Belangrijkste informatie op een rij

Wanneer:

6 maart (09:00-18:30) en 7 maart (09:00-17:00)

Investering:

€1.999,-

Dit is inclusief:

  • 1 overnachting, 1 diner en 1 keer ontbijt
  • Lunches
  • Landingspagina met alle materialen en deelnamecertificaat
  • Deelnamecertificaat

Locatie:

Weena 200
3012 NJ Rotterdam

Ervaring

Benieuwd naar de ervaring van een oud-deelnemer? Bekijk dan eens de blog Van ‘waardeloos’ naar ‘waardevast’ werven, geschreven door Jesse Zijlstra (deelnemer Tweedaagse Recruitment Marketing & Automation, mei 2021)

Meer weten?

Voor meer informatie over deze tweedaagse kun je deze factsheet downloaden.

E-book

Wil je alvast kennis maken met hoe je recruitment marketing automation kunt toepassen binnen recruitment? Download hier dan het gratis e-book Recruitment Marketing Automation van de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie en Up in Business.

 

 

 

 

Deel dit artikel:

Tamara de Man

Opleidingscoördinatorbij Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie

Onze partners Bekijk alle partners