Bejo Zaden in zee met de PersoneelZaak

Peter Boerman Op 30 mei 2014
Gem. leestijd < 1 minuut 1760x gelezen
Deel dit artikel:
Bejo Zaden in zee met de PersoneelZaak

Bejo Zaden, een bedrijf actief in zaadveredeling, heeft de PersoneelZaak, onderdeel van BVH Identity Driven Advertising, ingeschakeld voor de ontwikkeling van een nieuwe merkstrategie en creatief concept voor arbeidsmarktcommunicatie.

Bejo Zaden is een ruim 100 jaar oud familiebedrijf met vestigingen in 27 landen. Aan meer dan 100 landen levert het hoogwaardig groentezaad.

Deel dit artikel:

Peter Boerman

Hoofdredacteurbij Werf&
Hij heeft eigenlijk nog nooit een vacature uitgezet. En meer sollicitatiegesprekken gevoerd als kandidaat dan als recruiter of werkgever. Toch schrijft Peter Boerman alweer een jaar of 10 over weinig anders dan over de wondere wereld van werving en selectie, in al zijn facetten.
Bekijk volledig profiel

Premium partners Bekijk alle partners