Als ontwikkelaar van ‘coole software’ kon Blue Carpet natuurlijk niet met een ouderwetse website aankomen. Daarom is de site sinds kort volledig vernieuwd, en staat nu ‘talentmanagement 3.0’ centraal.
De website richt zich nu op de nieuwe manieren waarop medewerkers en kandidaten het beste uit hun talenten kunnen halen met ondersteuning van gebruiksvriendelijke technologie. Zo is er nu meer en duidelijker aandacht voor de software die beoordelingen makkelijker maakt. Ook de oplossingen die mobiliteit ondersteunen en waarmee je talent pipelines kunt opbouwen krijgen nu meer ruimte.
Het antwoord van nu op de uitdaging van morgen
‘Reguliere software richt zich op verbetering van het proces, wij richten ons op het optimaliseren van het resultaat’, aldus Steve Sichtman, oprichter van Blue Carpet. ‘We doen dit met coole software die het talent een centrale rol geeft in het ontwikkelen en tonen van hun talenten. Of je nou een recruitmentvraagstuk of ontwikkelingsvraagstuk hebt, wij willen het innovatieve antwoord zijn op de uitdaging van morgen. En onze website straalt dat nu gelukkig meer uit dan ooit.’
Hallo Werk!
De nieuwe site geeft niet alleen aandacht aan de eigen software op het gebied van recruitment, doorstroom en beoordeling en ontwikkeling. Ook de speciale projecten van Blue Carpet worden beter dan voorheen belicht. Zo valt er te lezen over de app die voor de Kamer van Koophandel werd ontwikkeld. En over HalloWerk, een project waarmee de 4 grote gemeenten van Nederland werkzoekenden ondersteunen in hun zoektocht.